Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni hommasi minut putkaan kun sanoin häntä nukkumaan mennessä narsistiksi.

Vierailija
19.08.2011 |

Siis peittelin hänet ja annoin pusun poskelle ja sanoin: Hyvää yötä, pikku narsistini. Vaimo puki päälleen ja meni pihalle soittamaan poliisit, en kuullut mitä hän sanoi heille. Hetken päästä kolme kaappia poliisia tuli ovelleni ja laittoi minut rautoihin pelkissä alushousuissa. Poliisiautossa he potkivat molemmat kylkeni aivan mustaksi maksan ja munuaisten kohdalta. Maksaa särki kuukauden tapahtuneesta. Luulin sen revenneen. Ilmeisesti poliisit luulivat minua naistenhakkaajaksi, vaikka en ole eläissäni lyönyt naista. Pitivät klo 12 asti sellissä pelkissä alushousuissa ja sitten kuljettivat putkan sairasosastolle kuulemma odottamaan psykiatrin vaarallisuusarviota. Naurettavaa. Onneksi sain kasan rauhoittavia hoitajalta kun pyysin ja aika kävi pitkäksi psykiatria odotellessa. Sillä valin opastin ensihoitajia elvytyksessä ja annoin ohjeita (Olen lääkäri). Noh, psykiatri tuli paikalle ja haastatteli minua ja totesi ettei minua voi laittaa pakkohoitoon koska olen täysin järjissäni ja en ole tehnyt mitään kenellekään. Näköjään naiset voivat valehdella poliisille mitä tahansa ja he uskovat. Oikeusmurha, sanon minä.

nim. syyttömänä kiinniotettuna

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä