Ateismista juttua
Kommentit (7)
Ääriateistejen on pakko uskoa jumalaan, kuka täyspäinen muuten jaksaisi kiihkoilla olemattoman puolesta tai siis sitä vastaan?
Ääriateistejen on pakko uskoa jumalaan, kuka täyspäinen muuten jaksaisi kiihkoilla olemattoman puolesta tai siis sitä vastaan?
Ääriateistit tuskin kiihkoilevat olemattoman puolesta tai sitä vastaan. He kiihkoilevat olemattomaan uskomista vastaan. Sekä sitä, että joidenkin mielestä täällä pitäisi elää ihmisten itselleen kyhäämien henkiolentojen "sanelemien" lakien mukaisesti (jotka eivät tietenkään koske itse uskovaisia samalla tavalla).
Uskominen tuntuu olevan synonyymi aivojen ripustamiselle narikkaan. Mutta tehän nyt vain olette päättäneet uskoa johonkin tekaistuun.
Ei mulla ole mitään ateistista vakaumusta, mutta jos joku kysyy multa, uskonko jumalaan, vastaan, että en usko.
Mun vakaumus on ihan jotain muuta, kuin jumalusko tai sen puute.
Ääriateistit tuskin kiihkoilevat olemattoman puolesta tai sitä vastaan. He kiihkoilevat olemattomaan uskomista vastaan. Sekä sitä, että joidenkin mielestä täällä pitäisi elää ihmisten itselleen kyhäämien henkiolentojen "sanelemien" lakien mukaisesti (jotka eivät tietenkään koske itse uskovaisia samalla tavalla).
Uskominen tuntuu olevan synonyymi aivojen ripustamiselle narikkaan. Mutta tehän nyt vain olette päättäneet uskoa johonkin tekaistuun.
Koskahan alkaa massakääntymiset katoliseksi?
Voi lol. "Ateisti ei usko mihinkään"? Ateismi tarkoittaa uskonpuutetta jumaliin, ei se poissulje sitä, että uskoisi miljoonaan muuhun asiaan. Voihan ateisti uskoa vaikka joulupukkiin tai hammaskeijuun, ja olla silti uskomatta jumaliin.
Soinille terveisiä: en usko jumaliin koska tiedän että niitä ei ole olemassa.
Niin yksinkertaista se on...