Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ateismista juttua

Vierailija
05.09.2011 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soinille terveisiä: en usko jumaliin koska tiedän että niitä ei ole olemassa.

Niin yksinkertaista se on...

Vierailija
2/7 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääriateistejen on pakko uskoa jumalaan, kuka täyspäinen muuten jaksaisi kiihkoilla olemattoman puolesta tai siis sitä vastaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääriateistejen on pakko uskoa jumalaan, kuka täyspäinen muuten jaksaisi kiihkoilla olemattoman puolesta tai siis sitä vastaan?

Ääriateistit tuskin kiihkoilevat olemattoman puolesta tai sitä vastaan. He kiihkoilevat olemattomaan uskomista vastaan. Sekä sitä, että joidenkin mielestä täällä pitäisi elää ihmisten itselleen kyhäämien henkiolentojen "sanelemien" lakien mukaisesti (jotka eivät tietenkään koske itse uskovaisia samalla tavalla).

Uskominen tuntuu olevan synonyymi aivojen ripustamiselle narikkaan. Mutta tehän nyt vain olette päättäneet uskoa johonkin tekaistuun.

Vierailija
4/7 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole mitään ateistista vakaumusta, mutta jos joku kysyy multa, uskonko jumalaan, vastaan, että en usko.

Mun vakaumus on ihan jotain muuta, kuin jumalusko tai sen puute.

Vierailija
5/7 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääriateistit tuskin kiihkoilevat olemattoman puolesta tai sitä vastaan. He kiihkoilevat olemattomaan uskomista vastaan. Sekä sitä, että joidenkin mielestä täällä pitäisi elää ihmisten itselleen kyhäämien henkiolentojen "sanelemien" lakien mukaisesti (jotka eivät tietenkään koske itse uskovaisia samalla tavalla).

Uskominen tuntuu olevan synonyymi aivojen ripustamiselle narikkaan. Mutta tehän nyt vain olette päättäneet uskoa johonkin tekaistuun.

Vierailija
6/7 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan alkaa massakääntymiset katoliseksi?

Vierailija
7/7 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lol. "Ateisti ei usko mihinkään"? Ateismi tarkoittaa uskonpuutetta jumaliin, ei se poissulje sitä, että uskoisi miljoonaan muuhun asiaan. Voihan ateisti uskoa vaikka joulupukkiin tai hammaskeijuun, ja olla silti uskomatta jumaliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan