Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä pitkät saapikkaat paksuhkolle pohkeelle?

Vierailija
05.09.2011 |

Onko joku löytänyt pääkaupunkiseudulta pitkiä nahkasaapikkaita, jotka menisivät keskivertoa paksumpaan pohkeeseen. Eli L mitoitusta kaipaisin varteen.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Gabor ja Clarks

Vierailija
2/27 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta oli varmaan n. 100 € paikkeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset olleet jo nuorena, kun olin erittäin hoikka. Liikunta vaan kasvattaa lihaksia.

Vierailija
4/27 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupoissa on harvemmin monia varrenleveyksiä, mutta ecco-kaupoista kyllä löytyy, samoin Aran saappaissa on 2 varsileveyttä, pitää vaan löytää se kauppa joka niitä molempia myy...

Vierailija
5/27 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellaisia että hieman paksumpi pohje mahtuu hyvin. Campereihin tms ei omilla pohkeilla enää mitään toivoa.

Vierailija
6/27 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt en muista merkiiä tosin.

Vierailija
7/27 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta hyppynaru!

Ei muuten edes aina auta. En ole ap, mutta paksu pohje on minunkin ongelmani. Olen laihduttanut 30 kg, mutta pohkeitten ympärysmitta pieneni tasan tarkkaan kahdella sentillä (vrt. esimerkiksi reiteen, jonka ympärys taas pieneni kymmenellä sentillä, puhumattakaan kymmenistä ja kymmenistä senteistä, jotka muualta lähtivät.)

Vierailija
8/27 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisiäkin on helpompi kutistaa kuin pohkeita. Mulla on ainakin niin pallot pohjelihakset, että saapaostoksilla on aina yhtä tuskaa.

Täytyypä aloittaa sekin savotta taas kohta... Josko tänä talvena löytäisi hyvännäköiset nahkasaappaat.

Vierailija
9/27 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta hyppynaru!

Minullakin on paksut pohkeet, hankittu liikkumalla. Hyppynarulla saisin ne vieläkin paksummiksi :D

Vierailija
10/27 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.duo.com

Todella hyviä, ja tosi nopea toimitus kotiin (pari päivää kotiovelle).

Mun pohkeenympärys on jopa 42 cm vaikka en ole lihava, tuo on ainoa mistä löytyy tarpeeksi laajat varret - silti istuvat.

Vierailija
11/27 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mun pohkeet oli 47 cm paksut.

Nyt, kun painan (kiitos laihdutusleikkauksen) 68 kiloa, pohkeeni ovat 45 cm paksut. Että joo.

t. Nimim. Maatiasrotua

Vierailija
12/27 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyy nahkaa venyttämään jos se ei auta niin siihen pystytään lisäämään saman väristä nahkaa suikale jolla saa lisää pohjetilaa , maksoi 20 e hyvinkäällä ja jälki on niin siistiä että ei edes huomaisi että saappaisiin on kajottu :)

Vierailija
13/27 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän liikkeestä tuota Gaboria ja Clarksia löytyisi?

näähän on kenkäkauppojen peruskamaa. Löytyy myös stockalta ja sokokselta. Sun pitää vaan keskihintaisten kenkien hyllyyn.

Vierailija
14/27 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/i

Vierailija
15/27 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.duo.com Todella hyviä, ja tosi nopea toimitus kotiin (pari päivää kotiovelle). Mun pohkeenympärys on jopa 42 cm vaikka en ole lihava, tuo on ainoa mistä löytyy tarpeeksi laajat varret - silti istuvat.

Eivät ihan niin laadukkaita kuin Gaborin ja Clarksin kengät, mutta kohtuuhintaisia ja trendikkäitä. Kaupassa hyvä ja nopea palvelu.

Ja valitettavasti näille mun pohkeille ei itse oikein voi tehdä mitään. Muuta kuin liikunnalla leventää lisää. Kokemusta on.

t. pohkeenympärys 42,5 cm, 55 kg/165 cm

Vierailija
16/27 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta esimerkiksi aleksi 13 myy ja siellä on laaja valikoima.

Zion valikoiman löydät nettisivuilta, mutta heillä ei ole malleja leveille pohkeille. Billi Bi merkillä on samoja saappaita 3ssa ei varsimitassa s, m ja l. Niitä myy myös aleksi 13.

Vierailija
17/27 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta esimerkiksi aleksi 13 myy ja siellä on laaja valikoima. Zion valikoiman löydät nettisivuilta, mutta heillä ei ole malleja leveille pohkeille. Billi Bi merkillä on samoja saappaita 3ssa ei varsimitassa s, m ja l. Niitä myy myös aleksi 13.

Minä nyt kuitenkin ostin viime syksynä Gaborini Ziosta,

Vierailija
18/27 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku löytänyt pääkaupunkiseudulta pitkiä nahkasaapikkaita, jotka menisivät keskivertoa paksumpaan pohkeeseen. Eli L mitoitusta kaipaisin varteen.

mut pakko huomauttaa että jos sun pohkeen pitää mahtua varteen, kyse on saappaista, ei saapikkaista.

Oma saapasongelmani on, että on niin hoikat pohkeet, että joudun kavennuttamaan saappaanvarsia suutarilla.

Vierailija
19/27 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gaborilta löytyy ja saappaita voi suutari tarvittaessa leventää.

Vierailija
20/27 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapikkaat = saappaat Mikä ero niissä on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän