Mistä pitkät saapikkaat paksuhkolle pohkeelle?
Onko joku löytänyt pääkaupunkiseudulta pitkiä nahkasaapikkaita, jotka menisivät keskivertoa paksumpaan pohkeeseen. Eli L mitoitusta kaipaisin varteen.
Kommentit (27)
Hinta oli varmaan n. 100 € paikkeilla.
Tällaiset olleet jo nuorena, kun olin erittäin hoikka. Liikunta vaan kasvattaa lihaksia.
kaupoissa on harvemmin monia varrenleveyksiä, mutta ecco-kaupoista kyllä löytyy, samoin Aran saappaissa on 2 varsileveyttä, pitää vaan löytää se kauppa joka niitä molempia myy...
on sellaisia että hieman paksumpi pohje mahtuu hyvin. Campereihin tms ei omilla pohkeilla enää mitään toivoa.
Osta hyppynaru!
Ei muuten edes aina auta. En ole ap, mutta paksu pohje on minunkin ongelmani. Olen laihduttanut 30 kg, mutta pohkeitten ympärysmitta pieneni tasan tarkkaan kahdella sentillä (vrt. esimerkiksi reiteen, jonka ympärys taas pieneni kymmenellä sentillä, puhumattakaan kymmenistä ja kymmenistä senteistä, jotka muualta lähtivät.)
Reisiäkin on helpompi kutistaa kuin pohkeita. Mulla on ainakin niin pallot pohjelihakset, että saapaostoksilla on aina yhtä tuskaa.
Täytyypä aloittaa sekin savotta taas kohta... Josko tänä talvena löytäisi hyvännäköiset nahkasaappaat.
Osta hyppynaru!
Minullakin on paksut pohkeet, hankittu liikkumalla. Hyppynarulla saisin ne vieläkin paksummiksi :D
www.duo.com
Todella hyviä, ja tosi nopea toimitus kotiin (pari päivää kotiovelle).
Mun pohkeenympärys on jopa 42 cm vaikka en ole lihava, tuo on ainoa mistä löytyy tarpeeksi laajat varret - silti istuvat.
...mun pohkeet oli 47 cm paksut.
Nyt, kun painan (kiitos laihdutusleikkauksen) 68 kiloa, pohkeeni ovat 45 cm paksut. Että joo.
t. Nimim. Maatiasrotua
pystyy nahkaa venyttämään jos se ei auta niin siihen pystytään lisäämään saman väristä nahkaa suikale jolla saa lisää pohjetilaa , maksoi 20 e hyvinkäällä ja jälki on niin siistiä että ei edes huomaisi että saappaisiin on kajottu :)
Mistähän liikkeestä tuota Gaboria ja Clarksia löytyisi?
näähän on kenkäkauppojen peruskamaa. Löytyy myös stockalta ja sokokselta. Sun pitää vaan keskihintaisten kenkien hyllyyn.
www.duo.com Todella hyviä, ja tosi nopea toimitus kotiin (pari päivää kotiovelle). Mun pohkeenympärys on jopa 42 cm vaikka en ole lihava, tuo on ainoa mistä löytyy tarpeeksi laajat varret - silti istuvat.
Eivät ihan niin laadukkaita kuin Gaborin ja Clarksin kengät, mutta kohtuuhintaisia ja trendikkäitä. Kaupassa hyvä ja nopea palvelu.
Ja valitettavasti näille mun pohkeille ei itse oikein voi tehdä mitään. Muuta kuin liikunnalla leventää lisää. Kokemusta on.
t. pohkeenympärys 42,5 cm, 55 kg/165 cm
mutta esimerkiksi aleksi 13 myy ja siellä on laaja valikoima.
Zion valikoiman löydät nettisivuilta, mutta heillä ei ole malleja leveille pohkeille. Billi Bi merkillä on samoja saappaita 3ssa ei varsimitassa s, m ja l. Niitä myy myös aleksi 13.
mutta esimerkiksi aleksi 13 myy ja siellä on laaja valikoima. Zion valikoiman löydät nettisivuilta, mutta heillä ei ole malleja leveille pohkeille. Billi Bi merkillä on samoja saappaita 3ssa ei varsimitassa s, m ja l. Niitä myy myös aleksi 13.
Minä nyt kuitenkin ostin viime syksynä Gaborini Ziosta,
Onko joku löytänyt pääkaupunkiseudulta pitkiä nahkasaapikkaita, jotka menisivät keskivertoa paksumpaan pohkeeseen. Eli L mitoitusta kaipaisin varteen.
mut pakko huomauttaa että jos sun pohkeen pitää mahtua varteen, kyse on saappaista, ei saapikkaista.
Oma saapasongelmani on, että on niin hoikat pohkeet, että joudun kavennuttamaan saappaanvarsia suutarilla.
Gaborilta löytyy ja saappaita voi suutari tarvittaessa leventää.
Saapikkaat = saappaat Mikä ero niissä on?
Esim. Gabor ja Clarks