Lahjavinkkejä 4 vuotta täyttävälle pojalle
Pojan synttärit ovat kohta ja nyt lähipiiri on toivonut lahjavinkkejä... ööö, ideoita tuli mieleen itsellä vain muutama, joten apuja otetaan mielellään vastaan.
Poika itse toivoo Brion junarataosia lisää (ainoa toive) ja se onkin minusta oikein kiva toive. Ei aiota sentään kaikilta toivoa tätä samaa ja ajattelin lisätä toivelistaan muutakin, esim.
- palapelejä
- kirjoja, Mitä ehdottaisit?
- vaatteita
Saavat vieraat sitten valita näistä itselleen mieluisimman, ja löytyy kaupoista suht helposti.
Lisävinkkejä otetaan kiitollisena vastaan! Ja haluan korostaa vielä sitä, että sukulaiset ovat itse toivoneet lahjavinkkejä. Minun puolestani ovat tervetulleita juhliin kyllä ilman lahjaakin, mutta ymmärrän kyllä, jos haluavat hankkia lapselle mieluisan ja toivotun lahjan.
Kommentit (6)
edellisellä oli hyviä vinkkejä. Minä lisäisin vielä pikkulegot ja Kunnaksen kirjat. Sitten dvd:t on kanssa kivoja, yksittäiset tai boxit (lindgrenin jutut, olipa kerran-sarja jne) ja lasten musiikki cd:t.
Esim. jos poika tykkää Autot-hahmoista, voisi toivoa Autot-kirjoja (kerro etukäteen kutsutuille, mitkä kirjat teillä jo mahdollisesti on) tai Autot-paitaa/hupparia tms.
Jos toivot vain kirjoja/vaatteita, se aiheuttaa ainakin joillekin tuskaa valinnassa, kun ei tiedä millaisesta lapsi tykkää ja mitä hänellä jo on.
Junaratatoivettakin voi eritellä - esim. toivoa joltakulta ratapalikoita ja toiselta vaikka vaunuja, niin ei tule kaikilta samaa pakkausta.
Lautapelit alkavat myös olla 4-vuotiaan kanssa ajankohtaisia. Lasten Monopoly, Kanin loikka, Kimble, Muuttuva labyrintti...
Miina ja Manu kuuntelu cd ja kirja paketteja. Pikku legoja, Kunnaksen kirjat, Voiskos joku vaikka viedä synttäri sankarin kaverin kanssa hop hoppiin ja antaa heille aikaa siellä puuhata yhdessä. Miten joku elokuva (Auto2) ?
Meidän 4-vuotias tykkää tosi paljon mm. Afrikan tähdestä, Muumien purnukkajahdista, Kimblestä jne.
Kiitos ideoista!
Tähän tulikin jo niin paljon hyviä lahjaehdotuksia, että näillä pärjätään oikein hyvin. Näistä riittää vinkkiä vielä pukinkonttiinkin. :)
Meidän 4v tykkää pelata esim. Muumidominoa ja Muumin hillopurkkipeliä. Molemmat edullisia ;)
Kirjoista ainakin Tatu ja Patu-kirjat tosi kivoja!
Joku läheisempi henkilö voisi viedä lapsen elokuviin, teatteriin tai lastenkonserttiin?
Mikäli olisi tarvetta urheiluvälineille kuten pyörälle, potkulaudalle, suksille, luistimille ovat ne hyviä lahjoja.