Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on yläkerrasa huoneita, siivosin alakerrassa sa sas sa

Vierailija
04.09.2011 |

eteistä, kuulin ihan selvästi yk, vc pöntön äänen ja sitten askeleita.Olin ihan järkyttynyt kerroin miehelleni kun tuli hammasläkääristä!Hän meni yk ja katsoi ,ei näkynyt mitään?Poikakin tuli kotona käymään .Ja kertoi että hän on kuullut samoin, siskonsa pojan kanssa, lamppu oli heilunut väli huoneessa! ONKOHAN MEILLÄ VAINAJIA JOTKA ANTAVAT MERKKEJÄ ?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eteistä, kuulin ihan selvästi yk, vc pöntön äänen ja sitten askeleita.Olin ihan järkyttynyt kerroin miehelleni kun tuli hammasläkääristä!Hän meni yk ja katsoi ,ei näkynyt mitään?Poikakin tuli kotona käymään .Ja kertoi että hän on kuullut samoin, siskonsa pojan kanssa, lamppu oli heilunut väli huoneessa! ONKOHAN MEILLÄ VAINAJIA JOTKA ANTAVAT MERKKEJÄ ?

Vierailija
2/2 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1934 rakennetussa talossa. Siinä oli 4 asuntoa, vaikka periaatteessa se näyttikin tavalliselta omakotitalolta. Itse asuin alakerrassa ja tiesin jokseenkin tarkalleen milloin naapurissa oltiin kotona ja milloin ei. Viikonloppuisin asustin taloa pääasiassa itsekseni.

Hyvin usein yläkerrasta kuului kuinka ovet kävi ja toisinaan aivan kuin joku olisi kävellyt siellä (vanhat puulattiat natisi aina) yms... Enkä ollut läheskään aina edes yksin.. Kaikkein kummallisin oli eräs kerta kun seinän takaa alkoi kuulua aivan selvästi miehen puhetta. Tiesin tasan tarkkaan, ettei naapurini ollut kotona, koska olin luvannut hakea hänen postinsa naapurin poissaollessa... Kaveri sattui vielä olemaan tuolloin kylässä ja kuuli saman, joten en edes kuvitellut.

Mulla oli siihen aikaan kaksi koiraa, jotka eivät koskaan reagoineet ääniin mitenkään, vaikka muutoin selvästi erottivat milloin esim. yläkerran häiskällä oli joku kaveri kylässä. (Askelet ja kaikki kuuluivat oikeasti TOSI selvästi mun luo ja pystyin päättelemään askelista jopa senkin, milloin yläkertalainen on lähdössä harkkoihin tms. ;D) Mä sit ajattelin, että niin kauan, kun koirat ovat rauhallisia, mullakaan ei varmaan oo mitään hätää ja annoin kotikummitusten mellastaa yläkerrassa ja seinän takana ihan miten halusivat. :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla