Akat.uramamma laittaa lapsensa ok:iin 1 v 7 kk iässä. Kysymyksiä?
Vastaan mielelläni mieltänne askarruttaviin kysymyksiin.
t. akateeminen duunariäiti
Kommentit (22)
O ja p kun näppiksessä vierekkäin...
tässä kun väitöskirjaa viimeistelee samalla niin tahtoo tulla noita näppäilyvirheitä.
t. ap
Eipä taida hätkähdyttää kovin montaa, olet varmaan ihan keskivertomamma. Mutta jotkuthan tekee mitä vain saadakseen puhua (tai kirjoittaa) itsestään.
O ja p kun näppiksessä vierekkäin...
Ehdottoman hyvä juttu! Kun kerran akateeminen äiti saa mahtumaan ainakin kaksi kirjoitusvirhettä (voi olla enemmänkin, mut hei mä oon insinööri, enkä esim. FM) jo otsikkoon, niin lapsen kielellisen kehityksen kannalta on varmasti hyvä asia.
tässä kun väitöskirjaa viimeistelee samalla niin tahtoo tulla noita näppäilyvirheitä.
Vai mistä aiheesta teet? Muista ettei tule plagiaattiskandaalia jo Suomeenkin... ;)
Ok, pkl vai jotain muuta?
Poliklinikalle?
eiko sinne oteta yhdesta vuodesta alkaen vai allekin. asun englannissa ja uratykit on toissa jo kahden kuukauden kuluttua synnytyksesta. taalla ei ole kunnallisia tarhoja eli yksityiselle hoitoon ja yksityiset paivakodit ottavat vauvoja 3kk alkaen. mita teet tyoksesi kun olet uramamma? vai valmisteletko vasta
haastava, välillä raskaskin, mutta ehdottoman palkitseva työ.
Minkä perusteella päätit näin toimia? Hyvin varmaan menee lapsella ja sulla? Mitäs isä?
se, että onko tilanteesi mielestäsi sellainen että oletat jonkun provpsoituvan siitä? Vai millaisia kysymyksiä oletat saavasi?
Olen viimeistellyt väitöskirjaani (siis julkaisut jo ennen lapsen syntymää kaikki tehty) isovanhempien hoitaessa lasta muutaman h päivisin ä-loman jälkeen ja nyt lapsen ollessa vuoden palaan osa-aik. töihin ja lapsen isä hoitaa lasta kotona, kun minä olen töissä. Ja toisinpäin.
Yleensä työpanosoletus on kokopäiväiseltäkin 200% tsi vähintään 150%.
siis palkannauttija, en tutkija ammatiltani. väitöskirjahomman hoidin pitämällä muutaman kk vuodessa tutkimusvapaata ja vapaa-ajalla.
siis palkannauttija, en tutkija ammatiltani. väitöskirjahomman hoidin pitämällä muutaman kk vuodessa tutkimusvapaata ja vapaa-ajalla.
ap:lla on vain kova halu kertoa itsesään! En huomannut edes kysymyksiä, kun vastauksia kuitenkin satelee :D. Vai kertooko näissä joku muu itsestään.
Ja tuntui että olin kotona toooosi kauan. En pidä itseäni minään akateemisena uramammana vaikka tällä palstalla sitä kai olenkin.
Kolleega palasi töihin kuopuksen ollessa 4kk, sitä voitaneen kutsua uramammaksi.
Sä olet vaan normi duunari, ei mulla ole mitään kysyttävää.
omakoti???