Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko avioero lapsi? Siis ovatko vanhempasi eronneet?

Vierailija
04.09.2011 |

Tapailetko eronutta miestä vai saitko hänet eroamaan eli rikkomaan perheensä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaile.

Vierailija
2/12 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄH?!

Eihän nyt nuo ole yhteydessä keskenään edes millään logiikalla. Kyllä, minun vanhempani ovat eronneet ja en ole koskaan tapaillut varattua/pettänyt. Sama miehelläni, hänkin on erolapsi ja tapailee (tietääkseni, mutten kyllä epäile) vain minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä olivat kaksi erillistä kysymystä, jotka kuitenkin voivat jollain tapaa täydentää toisiaan.

Itse olen erolapsi, vanhempani eivät kuitenkaan koskaan olleet naimisissa. He erosivat riitaisesti kun olin 2-vuotias ja muutimme takaisin äitin kotiseudulle toiselle puolen Suomea. Yhteys isääni on ollut liian vähäinen mutta nyt olemme lähentyneet. Olen naimisissa, mieheni vanhemmat eivät ole eronneet.

t: nuori nainen 21 v.

Vierailija
4/12 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteemme alussa olimme siis sinkkuja eikä meillä kummallakaan ole edellisistä suhteista perhettä ( mieheni on 33 v.)

Vierailija
5/12 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tein niin!

Vierailija
6/12 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäni on leski nykyään mutta lapsena olin vakaasti sitä mieltä että heidän olisi pitänyt erota. t.perhehelvetissä kasvanut

Vierailija
7/12 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen eronnut ja asun avoliitossa eronneen miehen kanssa. Molemmat oltiin jo vuosia aikaisemmin erottu, ennenkuin tavattiin. Mutta en näe näissä asioissa mitään yhteneväisyyttä.

Vierailija
8/12 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ollut saman miehen kanssa naimisissa 10 vuotta. Olimme molemmat sinkkuja, kun aloimme seurustella.

Vierailija
9/12 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen avioero- lapsi ja olemme mieheni kanssa olleet kumpikin sinkkuja kun olemme tavanneet.

Vierailija
10/12 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaile.

Vierailija
11/12 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut nuorena varattua miestä, mutta eivät eronneet mun takia, vaan vuosien päästä miehen väkivaltaisuuden takia. Vaimo pyysi jopa multa apua oikeuteen.

Vierailija
12/12 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä