Oletko avioero lapsi? Siis ovatko vanhempasi eronneet?
Tapailetko eronutta miestä vai saitko hänet eroamaan eli rikkomaan perheensä?
Kommentit (12)
HÄH?!
Eihän nyt nuo ole yhteydessä keskenään edes millään logiikalla. Kyllä, minun vanhempani ovat eronneet ja en ole koskaan tapaillut varattua/pettänyt. Sama miehelläni, hänkin on erolapsi ja tapailee (tietääkseni, mutten kyllä epäile) vain minua.
nämä olivat kaksi erillistä kysymystä, jotka kuitenkin voivat jollain tapaa täydentää toisiaan.
Itse olen erolapsi, vanhempani eivät kuitenkaan koskaan olleet naimisissa. He erosivat riitaisesti kun olin 2-vuotias ja muutimme takaisin äitin kotiseudulle toiselle puolen Suomea. Yhteys isääni on ollut liian vähäinen mutta nyt olemme lähentyneet. Olen naimisissa, mieheni vanhemmat eivät ole eronneet.
t: nuori nainen 21 v.
Suhteemme alussa olimme siis sinkkuja eikä meillä kummallakaan ole edellisistä suhteista perhettä ( mieheni on 33 v.)
isäni on leski nykyään mutta lapsena olin vakaasti sitä mieltä että heidän olisi pitänyt erota. t.perhehelvetissä kasvanut
Itse olen eronnut ja asun avoliitossa eronneen miehen kanssa. Molemmat oltiin jo vuosia aikaisemmin erottu, ennenkuin tavattiin. Mutta en näe näissä asioissa mitään yhteneväisyyttä.
ja olen ollut saman miehen kanssa naimisissa 10 vuotta. Olimme molemmat sinkkuja, kun aloimme seurustella.
olen avioero- lapsi ja olemme mieheni kanssa olleet kumpikin sinkkuja kun olemme tavanneet.
Olen tapaillut nuorena varattua miestä, mutta eivät eronneet mun takia, vaan vuosien päästä miehen väkivaltaisuuden takia. Vaimo pyysi jopa multa apua oikeuteen.
En tapaile.