Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Smurffit-elokuva. Oletteko tykänneet?

Vierailija
04.09.2011 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smurffit noin sata kertaa parempi kuin tuo toinen mikä oli suuri pettymys tykättyäni ensimmäisestä Autot-pätkästä. Eli joo tykkäsin Smurffeista kuten koko perhe! Lapset 6 ja 7 v.

Vierailija
2/6 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autot oli pettymys, mutta smurffit aivan ihania! Se oli ihana hyvän tuulen elokuva, joka nauratti aikuistakin katsojaa. Ja itse tykkäsin siitä, että elokuva oli hyvin uskollinen niille smurffit-piirretyille, joita omassa lapsuudessani olen katsellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smurffi-elokuvan eilen. Tykkäsimme, etenkin lapset!

Täytyy sanoa, että HS:n Nyt-liitteen arvio Smurffi-elokuvasta meni kyllä täysin metsään. Elokuva oli ainakin 3D-versiona kiva katsella ja hauska seurata.

Vierailija
4/6 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko smurffeissa kovin pelottavia kohtauksia? Sopiiko reippaalle 5veelle? Ei kyllä ole kovin herkkä, mutta olis jotenkin kivempi mennä katsomaan ihan vaan hauskaa/iloista leffaa. Onko S leffa?

Vierailija
5/6 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin katsomassa kummatkin leffat herkähkön viisivuotiaan kanssa. Autot-leffassa sanoi monta kertaa, ettei haluaisi/ei uskalla katsoa. Smurffeista tykkäsi tosi paljon, eikä edes kertaakaan ottanut niitä 3d-laseja päästään pois, vaikka yleensä ei tykkää istua ne naamalla. Smurffit oli nimenomaan iloinen ja hauska, toki pari jänskääkin kohtaa siitä löytyy. Pelottavaksi en kuitenkaan sitä luonnehtisi.

Vierailija
6/6 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko smurffeissa kovin pelottavia kohtauksia? Sopiiko reippaalle 5veelle? Ei kyllä ole kovin herkkä, mutta olis jotenkin kivempi mennä katsomaan ihan vaan hauskaa/iloista leffaa. Onko S leffa?

Raja on 5/7.

En veisi kovin pientä. Koululaisille sopiva mielestäni. Kun olin katsomassa yksi itki ja toinen lähellä istunut oli hyvin ahdistunut. Itkukohassa en muista, mikäsiinä oli, mutta se ahdistava kohta oli aikalaillla sitä. Suursmurffi oli niin pahassa pulassa, pahassa koneessa, joka vei eteenpäin...

Sitten oli raju räjäys tehoste myös.

Mielestäni tuo rajoitus oli tosi asiallinen. S- elokuvaan olisin saattanut viedä oman lähes 4-vuotiaan. Nyt en edes harkinnut ja hyvä niin.

Elokuva oli kiva!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän