Te joiden tuntipalkka on 12e: mitä teette työksenne?
Kommentit (29)
Mutta kun se ei näissä tehtävissä nouse vaikka päällään seisoisi.
Eli ns. kiireelliset, henkeä uhkaavat tilanteet ovat ne joihin minut hälytetään. (alueella ei ole lääkäriambulanssia joten hoitotaso ajaa kaiken)
Ei minullahan on kiinteä kuukausipalkka, mutta jos sen jakaa tunneiksi, niin se on juuri tuon 12€.
Pieni palkkahan se on, mutta enhän minä paljoa ole opiskellutkaan. Eli olisinhan minä voinut halutessani opiskella enemmän, jos olisin halunnut päästä parempipalkkaiseen työhön.
Mutta aidosto voin sanoa, että minulla on todella mieluinen työ, ja nautin siitä kovasti. Ja täytyyhän jonkun tämäkin työ tehdä. :D
Miesten on varmaan helpompi saada hyväpalkkainen työ vähällä koulutuksella tai jopa ilman koulutusta.
En nyt paljasta oman mieheni ammattia/työpaikkaa, mutta hän on ihan pelkän lukion käynyt, ja työskentelee duunarina toisella, 35€ tuntipalkalla + monet eri lisät päälle.
ilman minkäänlaista kokemusta, eli aloituspalkka.
en ole kouluja hirveästi käynyt, mutta ei tässä työssä tarvitsekaan.
Kassatarjoilija
hanttihommapalkka on 12 euroa tunti (vai vähän yli?). Olen tuolla palkalla tehnyt kaikenlaista, mm. arkistohommia.
varastotyöntekijä.
pieni palkka/raskas duuni
kirjanpitäjä (tilinpäätöstaitoinen, konsernitilinpäätös myös), työkokemusta 17 vuotta ja akateeminen tutkinto.
on pyörinyt noilla tienoin, vähän vähemmän kun olin johdon sihteerinä isossa firmassa ja vaativat korkeakoulutuksen vaativat työt. Valtiolla sain vähän yli, siinä oli myös tradenomin tutkinto vaatimuksena mutta ei niin vaativaa kuin johdon sihteerin hommat. Valtiolla olin vaon toimistosihteerinä, laskutusta, asiakaspalvelua yms.
Hiukan alle 12e/tunti lähihoitajana Attendolla
Hitsari. Likaista, raskasta ja erittäin vaativaa työtä. Meillä kaikki saumat röntgenkuvataan ja ne natszsit maksavat koiranpalkan. Jos olisin nainen niin mieluummin möisin itseäni kuin tekisin tätä alipalkattua skeidatyötä.
Vierailija kirjoitti:
Hitsari. Likaista, raskasta ja erittäin vaativaa työtä. Meillä kaikki saumat röntgenkuvataan ja ne natszsit maksavat koiranpalkan. Jos olisin nainen niin mieluummin möisin itseäni kuin tekisin tätä alipalkattua skeidatyötä.
Voit myydä nytkin, mutta asiakaskunta on varmaankin miehiä.
Keittiöapulaisena 12 euroo ja pikkasen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Hiukan alle 12e/tunti lähihoitajana Attendolla
Vuokrafirmat mainostaa maksavansa 19-22 euroa lähihoitajille. Kannattaisiko vaihtaa keikkahommiin?
Miksi juuri tämä summa niin kiinnostavaa on? Onko se siis mielestäsi iso vai pieni tuntipalkka?
Itsellä ei ole paljoa tuota parempi, ja akateeminen kv. tehtävissä liike-elämän palveluksessa olen, työkokemusta noin 22 vuotta. Pidän palkkaani pienenä, ja sitähän se onkin. Mutta kun se ei näissä tehtävissä nouse vaikka päällään seisoisi.