Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi FB:ssä nykyään näkee kenelle juttu on jaettu?!

Vierailija
04.09.2011 |

Ei taaskaan mitään yksityisyyttä... Monikohan joutuu kavereilleen perustelemaan että miksei jakanutkaan jotain juttua jollekulle (jotkut ihmiset ovat niin urpoja että saattavat tällaista jopa kysyä).

No, taas yksi syy olla päivittämättä yhtään mitään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihinhän tuo homma vie? vähitellen vievät koko yksityisyyden ja..??

Vierailija
2/14 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajua; mulla näkyy vain omissa päivityksissäni lukko, josta saa selville kenelle kyseinen päivitys jaettu. Muiden päivityksissä ei näy. Eli siis, vain omat rajoitukset ovat näkyvillä. Miten se loukkaa yksityisyyttä? Valottakaa nyt, mitä en ole tajunnut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajua; mulla näkyy vain omissa päivityksissäni lukko, josta saa selville kenelle kyseinen päivitys jaettu. Muiden päivityksissä ei näy. Eli siis, vain omat rajoitukset ovat näkyvillä. Miten se loukkaa yksityisyyttä? Valottakaa nyt, mitä en ole tajunnut?

No siis nyt lukee kaikissa "senjasen kaverit" mutta entäs jos siellä joskus lukeekin jotain muuta, mitä? Lukeeko siellä nimilista vai kaverin muokkaama porukka, sitä en tiedä, mutta aika outoa että FB paljastaa tuollaisen asian.

Jos kirjoitat jutun etkä halua sitä näyttää "Makelle", mutta kavereistasi esim. "Pera" näkee sen niin tämä "Pera" näkee myös sen ettet ole juttua "Makelle" laittanut ja voi alkaa ihmetellä sitä.

Vierailija
4/14 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun tilapäivityksesi vaikka Matilta ja Maijalta niin ei kukaan kavereistasi sitä näe, että heiltä sen päivityksesi olet piilottanut!

Vierailija
5/14 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun tilapäivityksesi vaikka Matilta ja Maijalta niin ei kukaan kavereistasi sitä näe, että heiltä sen päivityksesi olet piilottanut!

Miksi mä sitten näen sen että "Maijan" päivitys on jaettu "Maijan" kavereille?

Vierailija
6/14 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tiedät, että päivitys on laitettu vain osalle porukkaa.

Käytän itse paljon mukautettua ja en tykkää nyt siitä, että päivityksen lukijat näkevät, että olen estänyt sen toisilta.

Vierailija
7/14 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tiedät, että päivitys on laitettu vain osalle porukkaa.

Käytän itse paljon mukautettua ja en tykkää nyt siitä, että päivityksen lukijat näkevät, että olen estänyt sen toisilta.

En vaan tiennyt miten se näkyy niille joille se on laitettu näkymään. Todella tyhmä veto FB:ltä!

Vierailija
8/14 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetun ymmärrys??

Päivitykset näkyvät tyyliin 'julkinen, Matin kaverit, mukautettu'

Jos olet siis estänyt päivityksesi Matilta ja Maijalta, siinä lukee mukautettu. Siinä EI LUE että 'piilotettu Matilta ja Maijalta'

Vierailija
9/14 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kenellekään kuuluu että en ole halunnut jakaa jotain joillekin fb kavereistani ja jotain taas kaikille???

Vierailija
10/14 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetun ymmärrys??

Päivitykset näkyvät tyyliin 'julkinen, Matin kaverit, mukautettu'

Jos olet siis estänyt päivityksesi Matilta ja Maijalta, siinä lukee mukautettu. Siinä EI LUE että 'piilotettu Matilta ja Maijalta'

vaikka lukee vain se mukautettu. Alkaahan sitä miettiä että keltähän se tuon on estänyt ja miksi

Vierailija
11/14 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisi piilotettu osalta kavereista..ollaan testattu kavereiden kanssa tämä.

Vierailija
12/14 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en pidä edes siitä että näkyy "mukautettu"Mitä se kenellekään kuuluu että en ole halunnut jakaa jotain joillekin fb kavereistani ja jotain taas kaikille???

Poistu koko mestasta, jos ei kelpaa. Itse en päivittele mitään mitä en voisi kaikille jakaa. Eikä mitään ongelmaa.

Vierailija
13/14 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en pidä edes siitä että näkyy "mukautettu"Mitä se kenellekään kuuluu että en ole halunnut jakaa jotain joillekin fb kavereistani ja jotain taas kaikille???

Siinähän sitten et pidä! Poistu koko mestasta, jos ei kelpaa. Itse en päivittele mitään mitä en voisi kaikille jakaa. Eikä mitään ongelmaa.

Aika surullista jos täytyy tulla purkamaan pahaa oloa tänne aaveelle. Et toki ole ainoa.

Vierailija
14/14 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niiden on oltava sellaisia että voin julkaista ne kaikille. En halua erotella ja luokitella ihmisiä minkään suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän