Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eihän mun tarvitse tehdä ruokaa, kun en aio itse syödäkään?

Vierailija
04.09.2011 |

Mikä helvetti siinä on, että mies olettaa ruoan tulevan nenän eteen valmiina? Eikö se ole ihan yhtä lailla miehen vastuulla laittaa ruokaa, etenkin jos ei olla sovittu että mä kokkaisin? Mies osaa kyllä tehdä ruokaa, eli siitä ei ole kiinni.

Mä olen laiharilla, eli syön tosi vähän, ei mulle tarvii olla lämmintä ruokaa kahdesti päivässä, tai edes kerran. Mutta siltikö mun pitää se ruoka tehdä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eikö se olisi kilttiä ja rakkaudenosoitus tehdä..

Vierailija
2/9 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pitääkö mun osoittaa sitä rakkauttani joka ikinen päivä laittamalla ruokaa? Miksi ei mies osoita rakkauttaan mua kohtaan vastaavalla tavalla?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen oletus saattaa tulla siitä, että asiat on aina tehty samalla tavalla. Voithan vaikka hankkiutua ruoka-ajaksi sopivasti pois kotoa, jolloin miehen on pakko keksiä syömisensä itse.

Vierailija
4/9 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pitääkö mun osoittaa sitä rakkauttani joka ikinen päivä laittamalla ruokaa? Miksi ei mies osoita rakkauttaan mua kohtaan vastaavalla tavalla?

ap

Teillä niin paljoa syödä että kumpikin tekisis ruuat.

Vierailija
5/9 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosien takainen eka avoliitto. Mies sanoi suoraan että (mun pitää laittaa ruoka ja) hän saa siinä samalla kuin laitan itselleni.

Nyt kyllä naurattaa, mutta silloin ei.

Nauraisin kyllä nyt päin naamaa ja lopputulema sama, eli ero.

Vierailija
6/9 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on sujunut ilman turhaa vääntöä ruoanlaittovuoroista jo 4 vuotta yhessä asumista.

Vierailija
7/9 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on sujunut ilman turhaa vääntöä ruoanlaittovuoroista jo 4 vuotta yhessä asumista.

Joskus erikseen kysyn mieheltä, teenkö esim. jauhelihakasteiketta sen verran enemmän, että siitä riittää miehellekin, mutta yleensä ruokin vain itseni ja lapset.

Vierailija
8/9 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..säännöllisesti, mutta pieniä annoksia

Vierailija
9/9 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tee ruokaa jos ei todellakaan huvita, aika harvoin näin kyllä käy.

Kyllä se mies illan mitttaan havahtuu, että jotain puuttuu ja kurkkaa kaappiin..tai lähtee kauppaan..

Nyt ukko oli päiväunilla ja laitoin lapset ruuan tekoon. 6v tökkii jauhelihan ja 9v hoitaa loput. Hienosti muksut pärjää kun vähän heittelee sohvan pohjalta ohjeita.

Ja muksut on ihan onnessaan saadessaan laittaa ruokaa:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan