Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuden hengen perhe lomalle lämpimään!

Vierailija
04.09.2011 |

Kaksi aikuista, kaksi teiniä ja kaksi alle kymmenvuotista lasta kuuluisi matkaseurueeseen. Ajankohtana joulu- tai syysloma, eli talviaika, missä maissa on lämpimät säät talvisin?

Thaimaahan halajaisin, milläköhän hinnalla tälle poppoolle saisi matkan, jos jouluksi 2012 buukkaisi? :)

Kaikki matkakohteita saa suositella tai kritisoida, kertokaa vähän hinta osviittaa myös!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trukkia. On kuulemma lämmin vielä lokakuussa, ja sinne pääsee halvalla.

Vierailija
2/12 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trukkia. On kuulemma lämmin vielä lokakuussa, ja sinne pääsee halvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykättiin enemmän kuin Thaimaasta. Ei ollut prostituutiota, eikä känniääliöitä.

Vierailija
4/12 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkaa jonnekin puolentoista vuoden päähän? Mitä järkeä? Itse varaan aina max. kahden kuukauden päähän matkan, johan mä ennen joulua 2012 ehdin käydä reissussa monen monta kertaa.

Vierailija
5/12 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkevää majoitusta, jos jättää varaamisen paria kuukautta ennen matkaa. Isot huoneistot varataan usein heti kun matkat tulevat myyntiin.

Vierailija
6/12 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkevää majoitusta, jos jättää varaamisen paria kuukautta ennen matkaa. Isot huoneistot varataan usein heti kun matkat tulevat myyntiin.

nää on taas näitä uusavuttomia valmismatkavaraajia :D

Vierailija
7/12 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meri on ihanan lämmin ja todnäk hellettä päivittäin (voit googlettaa Turkin säät menneiltä vuosilta). Tämä siis edullinen ja lämmin vaihtoehto.

Vierailija
8/12 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tää on taas näitä onnettomia idiootteja, jotka kuvittelevat että vain heidän tapansa elää, matkustaa tms. on se oikea.....

Vierailija
9/12 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkaa jonnekin puolentoista vuoden päähän? Mitä järkeä? Itse varaan aina max. kahden kuukauden päähän matkan, johan mä ennen joulua 2012 ehdin käydä reissussa monen monta kertaa.

tuollaisella porukalla todellakaan saa enää valmismatkaa 2kk ennen. Itse varattiin kanarian reissu vuosi etukäteen (valmismatka). Toki sitä ennen ollaan tehty ja tehdään myös reissuja, mutta valmismatkat tosiaan myydään. Tiedoksi vaan

Vierailija
10/12 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ap, mutta ihmettelen näitä uusavittomaksi haukkujia. Kaikilla ei ole samanlaiset taidto ja kokemukset. Jos olet kerran niin taitava löytämään kuusihenkiselle perheelle kohtuuhintaisen ja varman lomakohteen paria kuukautta ennen matkaa, miksi et neuvo!! Täällä olisi varmaan monia iloisia neuvonvastaanottajia. T. ei ap

Vierailija
11/12 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mennään välillä valmismatkalle ja sen lisäksi tehdään omatoimimatkoja. Esim. kanarialle Turusta ei ole mitenkään halvempaa eikä helpompaa mennä omatoimisesti, vaan nimenomaan valmismatka tulee halvemmaksi tilauslennolla. Ota asioista selvää ennen kuin jauhat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi