Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuon yhden ketjun innoittamana - mikä teillä mammat on yksinhuoltajia vastaan?

Vierailija
04.09.2011 |

Kuvitteletteko oikeasti olevanne jotenkin parempia (jos mahdollisesti pettävät miehenne vielä lojuvat nurkssanne), vai oletteko salaa kateellisia kun joku oikeasti pärjää ilman sitä miestäkin? Itse olen opiskelija-yh, ja rahanpuutteen takia tilapäisesti päätin alkaa myydä seksiä, koska sillä saa ihan luvattoman helposti ja nopeasti niin hyvin rahaa.Kaikki (valikoidut) asiakkaani ovat komeita ja mukavia perheellisiä miehiä, jotka vain ovat tyytymättömiä seksielämäänsä.Välillä mietin liekkö vaimoilla aavistustakaan vai onko tärkeämpää vain pitää kulissit kunnossa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinä olet kateellinen ihmiselle, jolla on parisuhde ja rakkautta.

En kuvittele olevani parempi ihmisenä, vikani on minussakin, mutta onnekas olen ja valmis teklemään myös työtä suhteen eteen, kun ei kaikki voi 12 vuoden aikana olla niin ihgua!

Pääasia, että suurimmaksi osaksi elämä sitä on, eikä luovuta ensimmäisen vaikeuden tullen tai kun "mä en nyt enää tykkää susta" tms. Ja voit olla huoletta, mun mies ei ole asiakkaasi, meillä on erittäin monipuolinen ja tyydyttävä seksielämä.

Ja hei, jokainen äiti pärjää pakon edessa lapsensa/lastensa kanssa vaikka toinen käsi paketissa, että eipä tossakaan mitään erityisen ihmeellistä, et kai sinä kuvittele niin?

Olen onnellinen ja ylpeä jokaisen yh:n puolesta, jolla on rohkeus lähteä huonosta suhteesta; juopottelua, väkivaltaa, pettämistä. Se osoittaa, että lapsi on numero yksi, kun vielä muistaisi sen eron jälkeenkin eikä miestä pukkaisi joka viikonloppu oven taakse.

Aloituksesi oli typerä ja provosoiva, mutta toivottavasti sai jotain, edes jotain irti yhden aidosti onnellisen ydinperheen kolmen lapsen äidin viestistä.

Vierailija
2/21 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voit olla huoletta, mun mies ei ole asiakkaasi, meillä on erittäin monipuolinen ja tyydyttävä seksielämä. .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voit olla huoletta, mun mies ei ole asiakkaasi, meillä on erittäin monipuolinen ja tyydyttävä seksielämä. .

Kun mä en luule vaan mä tiedän, asia on niin simmpeli. Kaikki ihmiset eivät petä vain jos joku erehtyy niin kuvittelemaan.

Tulen aina vaan onnellisemmaksi kun kuulen moisia luuloja, koska tiedän olevani niin paljon fiksumpi :)

Vierailija
4/21 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä en luule vaan mä tiedän, asia on niin simmpeli. Kaikki ihmiset eivät petä vain jos joku erehtyy niin kuvittelemaan. Tulen aina vaan onnellisemmaksi kun kuulen moisia luuloja, koska tiedän olevani niin paljon fiksumpi :)

Ai niin, kun miehesi vallan sanoi ettei ikinä pettäisi sua? :D

Annatko sä anaalia? osaatko ottaa peniksen juurta myöten suihin, teetkö niin päivittäin? Nieletkö spermat?

Sitähän minäkin.. ehkä se pettää, sittenkin ;)

Vierailija
5/21 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä en luule vaan mä tiedän, asia on niin simmpeli. Kaikki ihmiset eivät petä vain jos joku erehtyy niin kuvittelemaan. Tulen aina vaan onnellisemmaksi kun kuulen moisia luuloja, koska tiedän olevani niin paljon fiksumpi :)

Ai niin, kun miehesi vallan sanoi ettei ikinä pettäisi sua? :D

Annatko sä anaalia? osaatko ottaa peniksen juurta myöten suihin, teetkö niin päivittäin? Nieletkö spermat?

Sitähän minäkin.. ehkä se pettää, sittenkin ;)

Niin juu, teen tuon kaiken, etkö sinä sitten muuta keksi seksin saralla? Melko mielikuvitusetonta. Niin ja ei kaikki miehet noista kaikista edes haaveile kuulemma, vielä sekin tietoosi.

Niin, mistäkö tiedän? Kuten eräässä aiemmassa ketjussa kerroin, etten ymmärrä miten ehtisi? En vain ymmärrä. Täytyy sanoa, että jos jäisi kiinni, niin pitäisi nostaa hattua, koska hän olisi luultavasti keksinyt aikakoneen, toivottavasti saisin lainata sitä joskus.

Minä mielestäni kirjoitin sinulle melko ystävällisen viestin typerään aloitukseesi, mutta sinä et muuta voinut kun ruveta inttämään moisesta asiasta, koska et kestä toisen onnea.

ELI tässä syy, miksi osa ihmisistä yh-äitejä inhoaa, ei tod. kadehdi. Ei voida olla onnellisia ja iloisia muiden onnesta, vaan pitää väen väkisin yrittää jotain huonoa heidän elämästään keksiä ja kaikki onnelliset suhteet ovat vain kulissia. "KUn mä en onnistunut, niin ei muutkaan niinku oikeesti onnistu". Eli syyttävä sormi vain kohti tämän kaltaisia ihmisiä, muut yh:t!

Ja on mun elämässä paljon huonoa ja ikävääkin, jos saat siitä kiksit, muttei parisuhteen saralla.

Mitäs seuraavaksi keksit?

Vierailija
6/21 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, kun miehesi vallan sanoi ettei ikinä pettäisi sua? :D Annatko sä anaalia? osaatko ottaa peniksen juurta myöten suihin, teetkö niin päivittäin? Nieletkö spermat? Sitähän minäkin.. ehkä se pettää, sittenkin ;)

Niin juu, teen tuon kaiken, etkö sinä sitten muuta keksi seksin saralla? Melko mielikuvitusetonta. Niin ja ei kaikki miehet noista kaikista edes haaveile kuulemma, vielä sekin tietoosi. Niin, mistäkö tiedän? Kuten eräässä aiemmassa ketjussa kerroin, etten ymmärrä miten ehtisi? En vain ymmärrä. Täytyy sanoa, että jos jäisi kiinni, niin pitäisi nostaa hattua, koska hän olisi luultavasti keksinyt aikakoneen, toivottavasti saisin lainata sitä joskus. Minä mielestäni kirjoitin sinulle melko ystävällisen viestin typerään aloitukseesi, mutta sinä et muuta voinut kun ruveta inttämään moisesta asiasta, koska et kestä toisen onnea. ELI tässä syy, miksi osa ihmisistä yh-äitejä inhoaa, ei tod. kadehdi. Ei voida olla onnellisia ja iloisia muiden onnesta, vaan pitää väen väkisin yrittää jotain huonoa heidän elämästään keksiä ja kaikki onnelliset suhteet ovat vain kulissia. "KUn mä en onnistunut, niin ei muutkaan niinku oikeesti onnistu". Eli syyttävä sormi vain kohti tämän kaltaisia ihmisiä, muut yh:t! Ja on mun elämässä paljon huonoa ja ikävääkin, jos saat siitä kiksit, muttei parisuhteen saralla. Mitäs seuraavaksi keksit?

Vierailija
7/21 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, kun miehesi vallan sanoi ettei ikinä pettäisi sua? :D Annatko sä anaalia? osaatko ottaa peniksen juurta myöten suihin, teetkö niin päivittäin? Nieletkö spermat? Sitähän minäkin.. ehkä se pettää, sittenkin ;)

Niin juu, teen tuon kaiken, etkö sinä sitten muuta keksi seksin saralla? Melko mielikuvitusetonta. Niin ja ei kaikki miehet noista kaikista edes haaveile kuulemma, vielä sekin tietoosi. Niin, mistäkö tiedän? Kuten eräässä aiemmassa ketjussa kerroin, etten ymmärrä miten ehtisi? En vain ymmärrä. Täytyy sanoa, että jos jäisi kiinni, niin pitäisi nostaa hattua, koska hän olisi luultavasti keksinyt aikakoneen, toivottavasti saisin lainata sitä joskus. Minä mielestäni kirjoitin sinulle melko ystävällisen viestin typerään aloitukseesi, mutta sinä et muuta voinut kun ruveta inttämään moisesta asiasta, koska et kestä toisen onnea. ELI tässä syy, miksi osa ihmisistä yh-äitejä inhoaa, ei tod. kadehdi. Ei voida olla onnellisia ja iloisia muiden onnesta, vaan pitää väen väkisin yrittää jotain huonoa heidän elämästään keksiä ja kaikki onnelliset suhteet ovat vain kulissia. "KUn mä en onnistunut, niin ei muutkaan niinku oikeesti onnistu". Eli syyttävä sormi vain kohti tämän kaltaisia ihmisiä, muut yh:t! Ja on mun elämässä paljon huonoa ja ikävääkin, jos saat siitä kiksit, muttei parisuhteen saralla. Mitäs seuraavaksi keksit?

Siis sähän se olet harhainen jos kuvittelet, että jokainen mies on juoppo ja paska pettäjä?

Vierailija
8/21 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vain taas yksi vapaa nainen lisää, joka yrittää varastaa Palsta Mamman Miehen.

Vierailija
9/21 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole yhtikäs mitään yksinhuoltajia vastaan.

Vierailija
10/21 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vain taas yksi vapaa nainen lisää, joka yrittää varastaa Palsta Mamman Miehen.

Vierailija
11/21 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta saan maksaa vuokrani, ostaa lapselleni kalliita leluja ja käydä kynsihuollossa ja kampaajalla ;) Eli en ole "vaarallinen". ap

Vierailija
12/21 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen opiskelija-yh, ja rahanpuutteen takia tilapäisesti päätin alkaa myydä seksiä, koska sillä saa ihan luvattoman helposti ja nopeasti niin hyvin rahaa.

Mä halveksin vaan sen takia, koska pidän itsensä myymistä itsensä halventamisena ja sitähän kaikki yh:t tekee. Vai luuletko olevasi jotenkin erikoinen tai parempi yh, kun otat maksun? No ehkä vähän fiksumpi, on kuulemma niitäkin yh:ta, jotka antaa ilmaiseksi ilman mitään vastinetta (joku kännipano 10 minuuttia jyystämistä ilman orgasmia - haloo. Tosi kivaa).

Vierailija
13/21 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen opiskelija-yh, ja rahanpuutteen takia tilapäisesti päätin alkaa myydä seksiä, koska sillä saa ihan luvattoman helposti ja nopeasti niin hyvin rahaa.

Mä halveksin vaan sen takia, koska pidän itsensä myymistä itsensä halventamisena ja sitähän kaikki yh:t tekee. Vai luuletko olevasi jotenkin erikoinen tai parempi yh, kun otat maksun? No ehkä vähän fiksumpi, on kuulemma niitäkin yh:ta, jotka antaa ilmaiseksi ilman mitään vastinetta (joku kännipano 10 minuuttia jyystämistä ilman orgasmia - haloo. Tosi kivaa).

valitsen asiakkaaksi vain sellaset joita panisin muutenkin :) Hyvää seksiä olen saanut. Ja olen kaunis ja hoikka, myös mallintöitä teen satunnaisesti. Ja saan muuten yllättävän usein orgasmin :) Että haloo vaan sullekin :) ap

Vierailija
14/21 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne monet kotiäiditkin sietää miestään ja antaa sille. ;-) Onko se hyväksytympää itsensä myymistä?

Vierailija
15/21 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä kulutat enrgiaa muiden valintojen halveksimiseen? Onko omassa elämässä kenties puutetta sisällöstä?

Vierailija
16/21 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitsen asiakkaaksi vain sellaset joita panisin muutenkin :) Hyvää seksiä olen saanut. Ja olen kaunis ja hoikka, myös mallintöitä teen satunnaisesti. Ja saan muuten yllättävän usein orgasmin :) Että haloo vaan sullekin :) ap

Haloo haloo. Lukemisen ymmärtäminen takkuaa? Juurihan sanoin, ett lienet ehkä tavallista fiksumpi yh, kun otat rahaa. Muut yh:t tekevät sitä ilmaiseksi kenen kanssa tahansa, ilman korvausta ja usein kaatokännissä ilman tyydytystä.

Eli olet tavallista parempi yh, hyvä sinä! Muista ehkäisy, sekin jää monilta muilta yh:lta hoitamatta ja sitten taudot leviää perheisiin, hyi saakeli.

Vierailija
17/21 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo haloo. Lukemisen ymmärtäminen takkuaa? Juurihan sanoin, ett lienet ehkä tavallista fiksumpi yh, kun otat rahaa. Muut yh:t tekevät sitä ilmaiseksi kenen kanssa tahansa, ilman korvausta ja usein kaatokännissä ilman tyydytystä. Eli olet tavallista parempi yh, hyvä sinä! Muista ehkäisy, sekin jää monilta muilta yh:lta hoitamatta ja sitten taudot leviää perheisiin, hyi saakeli.

Vai onko tämä vain oma mutu-arviosi?Mulla on aika monta kymmentä yh-ystävää, eikä yskikään toimi kuten kuvailit. Ja ehkäisy on kunnossa, kiitos kysymästä. ap

Vierailija
18/21 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo haloo. Lukemisen ymmärtäminen takkuaa? Juurihan sanoin, ett lienet ehkä tavallista fiksumpi yh, kun otat rahaa. Muut yh:t tekevät sitä ilmaiseksi kenen kanssa tahansa, ilman korvausta ja usein kaatokännissä ilman tyydytystä. Eli olet tavallista parempi yh, hyvä sinä! Muista ehkäisy, sekin jää monilta muilta yh:lta hoitamatta ja sitten taudot leviää perheisiin, hyi saakeli.

Vai onko tämä vain oma mutu-arviosi?Mulla on aika monta kymmentä yh-ystävää, eikä yskikään toimi kuten kuvailit. Ja ehkäisy on kunnossa, kiitos kysymästä. ap

Ei ole mutu vaan varma tieto. Hyvä, että sinä osaat huolehtia myös ehkäisystä :o). Olet esimerkillinen yh!

Vierailija
19/21 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään vastaan,koska olen itsekkin ollut yh. pilluani en kyllä myynyt.

mutta miksi sinä teit noin äkäisen aloituksen?

Vierailija
20/21 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään vastaan,koska olen itsekkin ollut yh. pilluani en kyllä myynyt. mutta miksi sinä teit noin äkäisen aloituksen?

yhdessä toisessa ketjussa ilmeni vaikka sen ketjun ap ei ollut mitenkään provosoiva.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi