Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko vantaalla hyviä mahiksia saada kodinhoitajaa..

Vierailija
04.11.2005 |

jos on vain yksi lapsi..ja mihin otetaan yhteyttä...ja paljonkohan maksaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-Vantaalla Korso-Koivukylä alueella on kodinhoitajia joita ainakin vähänkin hankalammassaelämäntilanteessa saa tosi helposti. Siis kaksosperheisiin, isoihin perheisiin yms, siis ilman mitään lastensuojelu tarvetta yms.

Vierailija
2/7 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat, itse en saanut vaikka olin 2,5v esikoisen ja monivammaisen vauvan kanssa ja meinasi seinät kaatua päälle. Ihmettelen vieläkin miten selvittiin...

Mutta kaupungilta on turha mitään kodinhoitajaa odottaa, ne kääntelee mummoja.

Kysy neuvolasta, joissain on sellasia perhetyöntekijöitä nykyään, mutta ne ei ole kodinhitajia, vaan tulee esim opastamaan pyykinpesussa yms

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oon joskus kuullut jotain, et vois saada

Vierailija
4/7 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodinhoitajan saatavuus pitäisi riippua lähinnä perheen tarpeesta. Kun perhe hakee kodinhoitajaa, on kyse aina lastensuojelusta! Mutta älkää käsittäkö väärin lastensuojelua; se on tarkoitettu lasten parhaaksi, ei vain katastrofisille tapauksille. Tarkoitus on ennaltaehkäistä, antaa vanhemmille voimia ja eväitä selvitä yksin.

Vierailija
5/7 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hänellä ollut useampi lapsi hoidettavana, ts. monilapsisissa perheissä useimmiten. Tunnen hoitajan ja hän on lapsiperheissä aina sama(on kai poikkeuksiakin).

Terveydenhoitajat neuvolassa kai tietäävät keneltä kysellä. Avoimessa päiväkodissa Martinlaaksossa on oma yhteyshenkilö, joka kanssa neuvoo eteenpäin just näissä asioissa.

Vierailija
6/7 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalla tilanne on kaikein huonoin koko pk-seudulla. Apua saa hetkellisesti vain vaikeissa tilanteissa.

Vierailija
7/7 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, voi saada, jos tilanne niin vaatii. Rohkeutta yhteydenottoon :). Itse en viime talvena ottanut yhteyttä, vaikka tilanne oli hetkellinen katastrofi ja kyllä harmitti jälkeenpäin. Viime talvena siis mieheltä jalka katki, minulla sitkeä poskiontelontulehdus kuumeineen ja lapsella, 6kk, korvatulehdus. Ja ne ok-talon lumi yms. työt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi