Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ärsyttää ihan saakelisti

Vierailija
03.09.2011 |

Olin joku aika sitten rintojen pienennysleikkauksessa koska olen kärsinyt vuosia ja vuosia niska-hartiaseudun kivuista ja päänsärystä. (Pienirintainen) äitini on ollut alusta asti ollut leikkausta vastaan koska hänen mielestään se oli vaan kosmeettista parantelua ja täysin turhaa (minut leikattiin julkisella puolella ja on monen lääkärin lausunnot että leikkaus tehtiin terveydellisistä syistä).

Nyt haavani on pahasti tulehtuneet ja joudun mahdollisesti uudelleen sairaalaan, äidin asenne on "mitä minä sanoin...", ihan sairaan ärsyttävää, olisi hiljaa ellei ole mitään hyvää sanottavaa. Mulla on tarpeeksi kurja olo kipujen ja kuumeen kanssa ilman vittuiluakin.

Kaiken lisäksi äitini kyselee usein, lähes joka viikko, omasta aloitteestaan lapsiamme luokseen viikonlopuksi. Nyt kun mun jaksaminen oikeasti on kortilla ja lastenhoitoapu olisi enemmän kuin tervetullutta ei voi lapsia ottaa millään. Enkä nyt tarkoita että hän mitenkään olisi mun lapsia velvollinen hoitamaankaan mutta ottaa päähän :(

Kiitos kun sain avautua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin, että pienennysleikkaus tehdään terveydellisistä syistä. Onko sulla ketään toista, joka voisi ottaa lapsia hoitoon. Voisit kysyä äidiltäsi, että ottaako hän vai vietkö X:lle.

Vierailija
2/7 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoja en osaa antaa, mutta toivotan tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää että joku menisi pienentämään tissejänsä.

Vierailija
4/7 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä nuo rinnat ovat hänelle tavallaan kipeä asia, mutta luulisi, että jotain empatiaa voisi silti löytää sinua kohtaan, niin ikäviä ovat nuo niskajumit ja selkäkivut, joita isoista rinnoista tulee.

Toivottavasti ainakin paranet pian.

Vierailija
5/7 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka painaa niin että ryhti on lysyssä ja hartiat kroonisesti jumissa. Sellaiset joiden kanssa voi vaan haaveillla harrastavansa juoksua.

Vierailija
6/7 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka painaa niin että ryhti on lysyssä ja hartiat kroonisesti jumissa. Sellaiset joiden kanssa voi vaan haaveillla harrastavansa juoksua.

No entä sitten jos ryhti on muutenkin aika huono ja kokoajan särkee paikkoja, tissit ei siinä mikään ongelma ole vaan se ryhti.

Vierailija
7/7 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä