Ei kuulu tänne... Mut apua kaivataan...
Ongelmana on hemputin vähäinen kaappitila...
Ja se et tuo mun ukkoni on tavaroiden hamstraaja... Siis hamstraa kaikkia tietokoneen osia ja sen sellaisia...
Sit ei osaa niitä laittaa niille kuuluvaan laatikkoon vaan tunkeen ne, muutenkin pieneen ja täynnä olevaan kappiin, minne sit saa ne mahtumaan...
Mulla rupee pinna kiristymään, ku noit kaikenlaisia osia on lähes joka puolella, keittöin pöydällä, tässä tietokene pöydällä ja kaappi pursuaa niitä...
Monesti olen pyytäny et laittaane sinne kaappiin ja siihen laatikkoon mihin niit on tarkoitus pistää... Mut ei...
Ja nyt varsinkin kun meidän neiti osaa kävellä ja kurkottelee pöydälle ja jos jokin vaan on pöydän reunassa niin ottaa sen ja tunkee suuhunsa ja noista osista kun saattaa helposti irrota pieniä osia...
Et antkaa nyt jotain kivoja pieniä vinkkejä miten saa noi osat pysymään poissa silmistä ja neidin käsistä!!!!!!!!
Kommentit (5)
Meillä ei vielä ole samaa ongelmaa, mutta näyttäisi olevan vain päivien kysymys...
Pystytkö rajaamaan tietokoneroinan yhteen huoneeseen ja sitten ovi kiinni ? Toinen vaihtoehto voisi olla sellainen sängynaluslaatikko, johon saa kannen. Riittävän matala, jotta osien omistaja näkee kertavilkaisulla, mitä boxissa on, mutta samalla helppo työntää pois pikkuisten käsien ulottuvilta sängyn alle piiloon.
jos tilaa sieltä löytyy. Meidänkin herralla on kaksi työkalupakkia ja molemmat on tyhjiä, työkaluja löytyy sitten sun mistäkin kaapista...On se vaan hassua, että meillä aina muutettaessa isompaan kämppään tilat tulee vaan ahtaammaksi ja ahtaammaksi. Jos edes itsekin saisi heitettyä pois 4 numeroa liian pienet vaatteet joita en ole käyttäny 10 vuoteen. Mutta vaikka JOS joskus tarvii...
viestistä tai henkilöstä, joka ei mielestäsi kuulu tänne.
Tätä tyyliä harrastavat vain 90-luvun kommunikaatiohäiriöisimmät tytöt tai heitä epätoivoivoisesti jäljittelevät äitinsä.
...viimeinkin palstanvalvojan aika häätää yo. nimimerkki listoilta. Viime aikaiset vastaukset, keskustelujen aloituksista puhumattakaan eivät kuulu tälle palstalle. Ehdottaisin siirtymistä kokonaan (koska eiköhän tuo sielläkin pyörine) Aihe on vapaa -alueelle, jossa liikkuu muitakin latvastaan lahoja...
ja piilotin. Alkoi kysellä johtojen perään vasta kuukauden kuluttua ja silloin kerroin missä ovat. Mies tajusi silloin itsekin että eipä niitä kaikkia tarvitse ja laittoi itse osan roskikseen ja loput joita vielä tarvitsee pieneen laatikkoon varastoon. Olen oppinut omista tavaroistakin, että mitä ei tarvitse 1/2 vuoteen, voi antaa poiskin, esim. jotkut vaatteet, kengät jne. Ihmeesti tullut lisää tilaa asuntoon :-)
Kaisu