Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en tajua miksi laitetaan kuvia nettiin ilman toisen lupaa!

Vierailija
03.09.2011 |

Hitto soikoon, olen kavereilleni toitottanut vähän väliä, etten halua laitettavan minusta kuvia fb:iin tai muuallekaan ilman lupaani. Ja silti! Taas oli eräs kaveri pistänyt minusta 7 kuvaa omille sivuilleen, joissa vaan yhdessä olen ihan ok näköinen! Kaikki muut oli ihan hirveitä kuvia, mutta tottakai, niissä kuvissa kaverini oli tosi nättinä. Vittu että ärsyttää!!!!

Kohta kostoksi laitan heistä kuvia, missä itse olen edustuskunnossa mutta he eivät!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli otettu meillä sisällä. Pyysin häntä ystävällisesti poistamaan kuvat, koska en halua, että kodistamme on sisäkuvia netissä.

Hän poisti kuvat ja kaikki hyvin.

Vierailija
2/5 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman lupaa. Siellähän facebookissahan lukee niin, kun menee lisäämään kuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta harvapa tuota lupaa tuntuu kysyvän.

Facebookissa poistan aina sen "täggäyksen" kuvista, jos en pidä siitä. eli en halua yhdistää nimeäni ko. kuvaan.

Olen myös yhdeltä kaverilta pyytänyt yhden kuvan poistoa, koska se yksinkertaisesti oli niin kauhea.

Olen muutenkin tarkka siitä, mitä teen facebookissa. En siis kerro siellä itsestäni liikaa, vaan päivityksenikin ovat sellaisia yleisjuttuja. laitan myöskin kaikki kuvat sinne hyvin harkiten, koska en halua julkaista mitä sattuu kuvia.

Vierailija
4/5 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en anna ottaa kuvia itsestäni, enkä perheestäni. Lapseni tietävät, että heillä on oikeus kieltäytyä

Vierailija
5/5 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen normaali muita kunnioittava kiva ihminen, kysyy luvan, että saako laittaa kuvan jossa olet!

Mä en kertakaikkiaan enää jatkossa suostuisi tuollaisen paskan tyypin kuviin, enkä hengailisi muutenkaan noin epäkunnioittavan ja törkeän ihmisen seurassa. Ja jos yrittäisi pakottaa, niin läppäisisin seuraavan kerran sen nuijan kameran seinään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi