Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3,5v. tyttö ja tissijutut

Vierailija
02.09.2011 |

Miten olette ratkaisseet ne tilanteet, jossa lapsi haluaa kosketella äidin rintoja, miten olette sanoneet jotenkin fiksusti, että se ei ole sopivaa? Mielestäni tuon ikäinen alkaa olla jo niin vanha, että tissien taputtelut saisi jäädä.

Tyttö siis saattaa taputtaa mua rintaan siinä missä taputtaa vaikkapa käsivarteen tai päähän, siis ihan hellyydenosoituksena.

Sit toinen juttu: jos ollaan saunan tai suihkun jälkeen alasti tai mä vaihdan vaatteita tytön aikana, niin tyttö on kauheasti kiinnostunut nänneistä ja tökkii niitä sormillaan ja nauraa ja hokee "tissi, tissi".

Mä olen yrittänyt vaan feidata tilanteen niin, että käännän tytön huomion muualle ja olen niin kuin en huomaisikaan, mutta pitäisikö sanoa, että äidin rintoihin koskeminen ei ole sopivaa käytöstä? Miten tuon ikäinen sen tajuaa ja miten reagoi? Ja miten se pitäisi sanoa? "Näpit irti äidin tisseistä" ei taida olla sopiva ilmaisu :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten vielä 3-vuotiaana lapsi roikkui rinnoissa.

Nelivuotiaana, kun älliä oli enemmän, sanoin että jotkut asiat ovat semmoisia ettei niitä kuulu tehdä, esim. äidin rintojen koskettelu. Kumma kyllä, lapsi jotenkin tyytyi tähän vastaukseen ja jos sen jälkeen vielä yritti kosketella niin sanoin vain, että älä koske äidin tisseihin, olkapäätä ja käsivartta voit silittää. Ei sen kummemmin tarvinnut perustella.

Vierailija
2/4 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä stressaa. Lapsen ollessa vanhempi voit sanoa asian suoraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen sanonut, että joo ne on tissit, mutta ne on mun ja niihin ei muut koske :) Kyl se lapsi sitten oikeasti sen lopettaa.

Vierailija
4/4 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen sanonut, että joo ne on tissit, mutta ne on mun ja niihin ei muut koske :) Kyl se lapsi sitten oikeasti sen lopettaa.

Meillä viisvee poika tykkää läpsytellä äidin tissejä, tekee sen ihan siksi, kun tietää olevan kiellettyä, huoh.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä