Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahden lapsen kanssa on kivempaa kuin yhden

Vierailija
02.09.2011 |

Vauva nukkuu useita tunteja päivästä, ja tuttavani sen kun möllöttää kotona sisällä nekin ajat. Hänen esikoisensa on päiväkodissa täyttä päivää.

Minusta on ollut paljon hauskempaa olla kotona kahden lapsen kanssa. Onpahan paljon tekemistä! Koko ajan on jotakin, joten päivät onneksi menevät hurahtamalla. Ihanaa olla kotona molempien omien lasten kanssa se pieni aika, jonka aion olla.

Miten vain toista lastaan kotona hoitavat äidit voivat hyvällä omallatunnolla lukea lehtiä, kahvitella tia nukkua päiväunia, kun se oma rakas pieni esikoinen (alle neljävuotias) on muiden hoidettavana?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

--

Vierailija
2/5 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitinä, että olis joskus edes ollut mukava olla vain yhden äiti

mutta sä olisit varmaan nauttinut täysin rinnoin siitäkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, esikoislapsi käy kerran viikossa kerhossa :) Mutta ei sitä 3h aikaa pysty kyllä rötväämään :)

Vierailija
4/5 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavalla pieni esikoinen päivät hoidossa ja itse kotona vauvan kanssa. koko ajan valittaa miten se ja tämä ja tuo on niin ja näin rankkaa.

Minulla itsellä sama tilanne, paitsi molemmat lapset kotona. Välillä raskastakin, mutta yleensä mukavaa.

Sitten tajusin, että ensinnäkin tämä henkilö on ehkä masentunut ja toisekseen hänen puhetapansa saattaa olla kriittisempi kuin omani. Että valittaa samoista asioista kuin minä, ainoastaan kovemmalla äänellä. :)

Muutenkin ehkä itse koen luontevammaksi jotkut äitikerhot kuin hän, ja sitäkautta olen saanut luotua tästä tämänhetkisestä arjesta mukavamman. Se ei ehkä käy kaikilta yhtä helposti. Asun myös alueella, jossa lapsiperheille on paljon toimintaa ja tapahtumaa, sekin helpottaa minua.

Eli mikäs minä olen ketään arvostelemaan oikeasti, vaikka joskus kävisikin joku mielessä.

Vierailija
5/5 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosien kuluttua muistot kaikkien lasten kanssa kotona olemisesta ovat aika mukavia :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän