Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketään joka ei ole edes kokeilleut geishakuulia

Vierailija
02.09.2011 |

eikä aio sellaisia hankkiakaan?

Mä en ole jaksanut innostua tuollaisesta puuhailusta. Sen verran piukka olen yhä, ettei pissa karkaa jne. ja ajattelin, että näillä lihaksilla mennään niin pitkälle kuin mennään.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissa ei karkaile, mutta varmaan nuo alapäänlihakset on kyllä 3 synnytyksen jälkeen löystyneet. Seksikin sujuu hyvin, eikä itselläni ainakaan ole sen suhteen tuntemusongelmia, mutta ainahan sitä tiukempikin voisi olla. Mieskään ei ole ääneen valitellut. Olen monesti ajatellut hankkia kuulat, mutta aina se on jäänyt...

Vierailija
22/32 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantionpohjan lihakset ovat kuitenkin ns. perusta alavatsan lihaksille ja voivat vaikuttaa alaselän asentoon ja näin ollen ryhtiin. Niillä voi siis jopa ennaltaehkäistä selkävaivoja. ;)

Virtsankarkailun esto on tietty se olennainen juttu, mutta kyllä lantionpohjan lihasten käyttäminen vaan parantaa seksiä, ei voi mitään! Mies nauttii ja sanoo, ettei ole ikinä kokenut vastaavaa tunnetta. Etenkin miehen orgasmin aikana oikealla tavalla puristelemalla saan miehen orgasmin pitkittymään huomattavasti.

MUTTA, ei tässä vain miehen nautinnosta ole kyse. Itse ainakin lihaksia käyttämällä saan itsekin kaiken tuntumaan paremmalta, saan emätinorgasmin puolet helpommin kuin ennen. Vaikea selittää, mutta kun niitä lihaksia jännittelee oikeissa tilanteissa, tuntuu, että koko emättimeni on paljon herkempi nautinnolle. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantionpohjan lihakset ovat kuitenkin ns. perusta alavatsan lihaksille ja voivat vaikuttaa alaselän asentoon ja näin ollen ryhtiin. Niillä voi siis jopa ennaltaehkäistä selkävaivoja. ;) Virtsankarkailun esto on tietty se olennainen juttu, mutta kyllä lantionpohjan lihasten käyttäminen vaan parantaa seksiä, ei voi mitään! Mies nauttii ja sanoo, ettei ole ikinä kokenut vastaavaa tunnetta. Etenkin miehen orgasmin aikana oikealla tavalla puristelemalla saan miehen orgasmin pitkittymään huomattavasti. MUTTA, ei tässä vain miehen nautinnosta ole kyse. Itse ainakin lihaksia käyttämällä saan itsekin kaiken tuntumaan paremmalta, saan emätinorgasmin puolet helpommin kuin ennen. Vaikea selittää, mutta kun niitä lihaksia jännittelee oikeissa tilanteissa, tuntuu, että koko emättimeni on paljon herkempi nautinnolle. :)

Mutta olen jo nuoresta likasta asti saanut emätinorgasmin juurikin jännittämällä emättimen lihaksia yhdynnän aikana. Tiedän, että niin saa orgasmin nopeammin ja helpommin, jos vaan haluaa.

Ei siihen mitään kuulia siis tarvitse. Jumppailen alapään lihaksia kyllä muuten vaan ja olen saanut pelkästään näinkin orgasmin. Uskon, että mulla on aika hyvässä kunnossa pimppalihakset.

Mutta kenellä sattuu virtsa karkailemaan, niin varmasti aika hyvä olisi kuulia käyttää.

Vierailija
24/32 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on aurapallot olleet sisällä sen verran aikaa, että alustava arvio on valmis. Voin vahvistaa, että pallot tuntuvat nautinnollisilta ja uskoisin, että mieskin aurajuuston ystävänä tykkää päästä pian puuhailemaan lämpimään aurajuusto-onkalooni.

Kävin äsken kokeeksi pissallakin, mutta ei sitten tullut mitään. Toinen pallero taisi valitettavasti valua vessanpönttöön. Joten pitää jatkaa treenejä.

Voiskohan tuonne heittää vielä pari ananasrengasta?

Vierailija
25/32 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten työpaikallamme oli mahdollisuus käydä mittauttamassa lantionpohjan ja emätinlihasten kunto. Tulokset oli keskivertoa heikommat, joka olikin yllätys itselleni. Olin tehnyt niitä Kegel-treeni supistuksia yms. mutta ilmeisen turhaan.

Fysiojumppari antoi vinkin näistä kuulista ja nyt vast ikään oli jälkitarkastus jossa lihaskuntoni oli huomattavasti kohentunut.

Siis vajaan 3 kk kuulien käytöllä (enimmäkseen annan niiden vaan olla siellä toimimassa) näin suuri muutos, ja miehenikin huomasi jo eron entiseen. Treenaus jatkuu entistä tiivimpänä.

Vierailija
26/32 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole koskaan käyttänyt geishakuulia enkä aio käyttääkään. Mihin minä ne työntäisin? Perseeseenkö?

Vierailija
27/32 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole koskaan käyttänyt geishakuulia enkä aio käyttääkään. Mihin minä ne työntäisin? Perseeseenkö?

Itselläni tullut tavaksi jo parikymppisestä alkaen. Lantionpohjaa kannattaa treenata läpi elämän, siis meidän naisten!

Vierailija
28/32 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
29/32 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi myös.

Hmm... olen kyllä mies. Vaikuttaako se asiaan?

Vierailija
30/32 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nauratti niin nuo aurajuusto - ananas jutut :D

Ihan oikeasti asiasta: mulla oli joskus kuulat, mutta ne tais olla liian pienet ja painavat, sillä ne tuli aina vähänkään liikkuessa ulos. Pitäis aloittaa isommilla ja kevyemmillä. Mutta en enää jaksanut toisia hommata.

Vierailija
31/32 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jumpata voi ilman kuuliakin

Tunnen henkilön joka työssään opastaa treenauskuulien käyttöä emätinlihasten voimistamiseen. Hänen mukaansa monet "potilaat" ovat tunnistaneet kuulien avulla vasta ne oikeat lihakset joita treenataan.

Itselläni sama tarina ((:

Vierailija
32/32 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppa/treeni-geishakuulia myydään seksikaupoissa, apteekeissa, Instussa esim. Joten uskoisin suuremman osan palstalaisillakin sitten sellaiset olevan. Ja osalla käytössäkin