Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Argh! raivostuttaa: miksi en saa vyötäröä esiin?

Vierailija
31.08.2011 |

BMI vähän yli 20. Silti vyötärö hiukan yli 80cm.

Syön jo nyt mielestäni niin vähän, että en ymmärrä miten vielä vähennän (tai joo ymmärrän mutta tuntuu vain kohtuuttomalta...)

Liikun päivittäin: kävelyä koiran kanssa (ei mitään hikilenkeejä) sekä pari kertaa viikkoon liikuntaharrastus.

Ja tässä se oleellisin kai sitten: olen jo yli 40v, eli voiko aineenvaihdunta olla noin maassa jo nyt?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni löllerö näyttää vaatteissa hoikalta hyvän ryhtinsä takia. Jos oikeasti haluaa kauniin vatsan niin chili ruokavalioon mukaan ja liikuntaa. Lopussa huonoryhtinenkin saa kauniin vatsan. Kaunis vatsa on rehellisen rasvaton sitä ei pilaa edes huono ryhti,.

Vierailija
2/8 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene punttisalille jossa asiantunteva opastaja.väärä treenaaminen voi jopa kasvattaa vyötäröä,tarvitset täsmätreenin nimen omaan KAVENTAMAAN vyötäröäsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vyötärö on 64cm (olen 178 pitkä) ja jopa mä näytän paksulta, kun röhnötän sohvalla lepotilassa tai kävelen lysyssä. Hyvä ryhti ja vatsaan, selkään ja kylkiin sen verran pitokykyä, että paketti pysyy kasassa, niin ei tarvitse edes laihtua, jotta

Chili on sikäli hyvä, että (joo, aineenvaihdunta lisääntyy - tosin niin vähän, että sillä ei ole hirveän suurta merkitystä) jos syö vain tulista ruokaa, tulee syötyä vähän vähemmän, koska tulista on syötävä hitaammin ja syödessä huomaa, milloin tuee täyteen.

Vierailija
4/8 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli esiin kauniisti kun aloitin pilateksen. Siinä parani ryhti ja vyötärölle tuli kaunis kaari. Ekaa kertaa seksikumppani aloitti hivelemällä sitä kaarta, oli selvästi tehnyt mieli koskea. :)

Vierailija
5/8 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli suht koht kylkiluiden alapuolelta. Jos tuo on navan kohdalta (monet mittaavat vyötärön siitä) niin tuo on ihan normaali ja ok:n kuuloinen ympärys, etenkin 40 -vuotiaalle. Tietysti jos olet ns taspaksu niin ymmärrän hyvin. Oletko kuullut callaneticsistä? Se on ainakin mulla tepsiny :) Sulla on bmi kuiten 20 joten laihduttaa ei kannata, tuo on aikuiselle naiselle hyvä bmi, alle 20 on jo mun mielestä liian vähän (riippuu tietty ihmisestä, mut yleensä ottaen). Ja jos olet muuten hoikka ja tuo vyötärö puuttuu niin aika paljon joutuu laihduttaan että se tulee esiin. Siispä jumppamaan jos maha ei tyydytä! Niin ja paikallisestihan ei laihdu, mutta kun lihakset kasvaa ja venyy niin kyllä ite kukanenki paremmalta näyttää ;)

Vierailija
6/8 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, sillä on iso merkitys. Mutta siltikin on löllöä on :(

Voisikohan chilistä olla oikeasti apua?

- ap

Vierailija
7/8 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nopeuttaa aineenvaihduntaa vaikka elimistö olisi ns. säästöliekeillä. Saatat syödä liian vähän. Chilien syönti on vastaus ongelmaasi.

Vierailija
8/8 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monet kävelevät ihan lysyssä ja vatsa (lähes) rentona röllöttäen.