Ärsyttää kuunnella kaverin miessekoiluja...
Kyseessä yli nelikymppinen nainen, mutta ihan teinimeininkiä miesten kanssa! Ärsyttää kuunnella sen juttuja kun se raportoi mitä kukakin on sanonut ja milloinkin.
Ihmettelee kun miehet ei oo siitä kiinnostuneita kun ite puhuu vaan vihjailevasti ja kiertoilmaisuin ja teinimäisen vitsikkäästi. Miehet ei kuulemma ees vastaa enää sille ja sit se on loukkaantunu ja sydän rikki.
Lisäksi valittaa huonoa itsetuntoaan, ainoa mikä kohottaa mieltä on se, että joku mies osoittaa kiinnostusta! Samalla haukkuu miehet mennen tullen.
Miettii parin vuoden takaisia baarituttuja, että mitäköhän se ja se tuumais, jos hän menisi sinne ja tänne.
Nyt laittoi viestiä, että saas nähdä vastaako yks fb-miestuttu mitään kun hän vähän vihjaili sille... Ja kuulemma sillä tavalla, että vain nainen voi sen ymmärtää! Kuka mies jaksaa tommosta kahta tuntia pitempään??
Mä en jaksais kuunnella enää yhtään sen juttuja,, opettelisi puhumaan miehille suoraan ja kiertelemättä, niin saattaisi tullakin niistä sen jutuista jotain!
Kommentit (3)
40 vee nainen joka miehestään erottuaan, ei ole voinut antaa exänsä elää omaa elämäänsä.
Häiriköi niin exäänsä, kuin tämän uutta naisystävää.
Olivat olleet erossa jo pidemmn aikaa ja ero ollut yhteinen päätös.
Tämä nainen käyttäytyy muutenkin kuin vinksahtanut... Kakaraksikaan ei voi kutsua, sillä en tunne yhtäkään niin huonosti ja lapsellisesti käyttäytyvää lasta.
kun toisaalta tääkin nainen on ihan hyvä ja hauska tyyppi ja ansaitsisi ihan kunnollisen miehen.
Sit toisaalta seksualisoi jokaisen suhteen ja on ihan läheisriippuvainen ja huomionkipeä. Sit sitä käyttää jotkut miehet hyväkseen :(
Nytkin sillä on kierroksessa taas yks tyyppi, joka jätti sen toisen naisen takia ja kun ero tuli, lohduttautuu mun kaverilla (taas). Ja mun kaveri kuskaa ja huolehtii ja miettii!
Siis tuntuu että mun kaverilla ei ole yhtään tilannetajua eikä hajua siitä, miten deittaillaan ja mitä kaikkee kannattaa sietää ja mitä ei.
ap
tiedän mitä tarkoitat. Mä en ole enää kaveri entisen eronneen ystäväni kanssa, jolla alkoi teinimeininki heti eron jälkeen. Väsähdin vaan niin. Hänellä oli kohteena aina varatut miehet ja liikaa viinaa. Aloin lopulta pelätä päästää häntä kotiini, kun alkoi kännissä kaulailla omaa miestäni.