Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihania kokemuksianne työpaikan saamisesta pitkän hoitovapaan jälkeen

Vierailija
31.08.2011 |

Ahdistaa ihan hirmuisesti! En haluaisi kokoajan lukea kuinka vaikeaa on töitä saada vaan haluan asennoitua positiivivsesti ja kulla teidän kokemuksianne jotka olette työn saaneet pitkän työttömyyden/hoitovapaan jälkeen.

Itse olen viimeksi ollut assari hommissa alkuvuodesta 2008.

Plussat:

-olen pk-seudulla jossa töitä pitäisi olla paremmin kuin muualla

Miinukset

-työkokemusta on vähän

- maisterin paprut löytyy huuhaa-alalta -kolutusta vastaavaa työtä ei luultavimmin löydy

-en millään jaksaisi lähteä uudelleenkouluttautumaan useaksi vuodeksi

Kiitos positiivisia viestejä!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tosi hyvälle tuulelle! Täytyy varmaan nyt vaan nauttia noista lapsista ja jättää murehtiminen tulevaisuuteen!

Kiitos, ootte ihania!

Vierailija
2/5 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on muuten huuhaa-maisteri?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala joka on nuorena valittu siksi koska se on mielenkiintoista, ei siksi että työllistyisi.

Vierailija
4/5 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuussa 2010 aloin hakemaan töitä, työt aloitin helmikuussa 2011. Maisterin paperit mullakin. Työ on mieluisaa. Eli älä ap stressaa! Asioilla on yleensä tapana järjestyä :). Ymmärrän kyllä, mäkin ahdistelin ehkä vuoden että sit kun alan hakeen töitä en varmaan ikinä saa mitään. Nyt kaduttaa ainoastaan se että hukkasin aikaa moiseen murehtimiseen.

Vierailija
5/5 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun luonteesta analyysin: olet positiivinen realisti. Ja noista luonteenpiirteistä on työtä hakiessa todella paljon hyötyä. Luulen, että asenteesi näkyy myös hakemuksista, joten eiköhän sulle joku mieluista paikka löydy. Peukkuja!