BB Tia kritisoi teiniäitiyttä (alle 25v lapsen saaneet)
Tästä ei lue lehdissä.Kovin sanoin eilen kertoi mielipiteensä, että kaikki naiset voisi kastroida ennen 25v. Senkin jälkeen pitää pystyä elättämään lapsensa ilman yhteiskunnan tukia. Hän ei hyväksy, ettämaksaa veroja jotka menevät "teidän lapsille". Haluaa itse sijaisäidiksi joskus tulevaisuudessa. Koulukoti tausta.
Jotenkin tuli vaikutelma, että itse syntynyt nuorelle äidille jokaeioleosannut kasvattaa tai huolehtiahänestä.Muokannut vahvasti mielipidettä vanhemmuudesta, jokaosittai ristiiitainen muiden mielipiteidensä kanssa.
Kommentit (27)
Kyllä minulle kelpaa peruskoulu, tieverkosto, kirjastopalvelut, julkinen terveydenhoito, rokotusohjelma ja poliisi sekä palokunta, mutta veroja en halua maksaa!!!
jos ymmärsin oikein, sijaisäidiksi. Ei halua ylikansoittaa maailmaa. Ei vähättele muiden äitiyttä, mutta ei hyväksy äitiyttä alle 25v eikä senkään jälkeen, jos ei saa elätettyään lapsia. Kuitenkin nostanut työttömyyskorvausta, sairaspäivärahaa,mutta ei arvosta tätä toimintaa pätkääkään.
Itse olin 24 esikoisen syntyessä, minulla oli akateeminen loppututkinto silloin, ja pari vuotta oman alan työkokemusta. Omistusasunto ja olin ollut jo jonkun vuoden naimisissa. Ulkomaillakin olin ehtinyt töissä olla. Ja en ollut teiniäiti.
ikinä mieltänyt itseäni teiniäidiksi :D
24-vuotiaana ekan lapsen saanut.
naiselta, joka itse on mikä ammatiltaan?
Jos on katkeroitunut ihminen vanhemmilleen, turha syyttää siitä kaikkia nuorempia, etenkin kun puhutaan jo päälle parikymppisistä.
Itse olen saanut lapseni 25-v. ja koen, etten olisi ollut valmis siihen vastuuseen yhtään nuorempana. En kuitenkaan väitä, etteikö joku voisi olla muutamaa vuotta nuorempana.
On tainnut Tialta jäädä koulut itseltään kesken ja yleissivistys hankkimatta.
Ja vaikka sainkin lapseni nuorena (ainoaksi jäi), en elellyt yhteiskunnan tuella yhtään sen pidempään kuin keskiverto mamma jonka mies tienaa kymppitonnin kuukaudessa. 2-vuotiaana lapsi meni siis päiväkotiin.
Kasvoin paljon lapsen myötä ja luulen, että olisin aika hukassa ilman häntä. On ollut pakko ryhdistäytyä jo ajatustasollakin ja huomaan usein, ettei minulla ole mitään yhteistä samanikäisten, mutta lapsettomien, naisten kanssa. Elämällä on tietty ranka, suunta...ei tämä kaikille sovi, mutta minä en koskaan ollutkaan bilettävää tyyppiä.
Ps. En ole yh, mieheni tapasin nuoruudessa ja tänäkin päivänä olemme yhdessä.