Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikaista apua

Vierailija
31.08.2011 |

Vieraita tulossa viiden maissa ja pää ihan tyhjä..Mitä voisin leipoa? Jotain makeaa ajattelin :) Kiitos jelpistä jos joku keksii :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kandee kyl katsoa kaappiin, koska kauppaan ei oikein ehdi.

Vierailija
2/8 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on melkein aina pakastepiirakkataikina pakastimessa varalla. Sen sitten sulatan ja teen omena- tai mustikkapiirakkaa. Tai sitten teen suolasen piirakan ja vaikka jotain valmispaistopullia pakkasesta uuniin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vain aineta löytyy. Porkkanapiirakkaa olisin minäkin ehdottanut, mutta tähän tulisi päälle tuorejuustokuorrute.

Vierailija
4/8 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelinkin kun kävin lähimetsästä toissapäivänä poimimassa marjat. Kauppa 5 min matkan päässä et sen puoleen ehtis pikasesti käydä sielläkin. Mut toisaalta "hyytyykö" mustikkapiirakka sitten tarpeeksi...



Kaapissa oikeestaan kaikki perusjutut mut leivontaan muuten ei mitään..Vähän Marianne Crushia, kermaviiliä..Kauppareissu taitaa siis tulla joka tapauksessa :D



Äääääh...Millähän sanoilla sitä vois googlata...

Vierailija
5/8 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuorrutteeseen vähän perunajauhoja sitomaan liian kosteuden.

Vierailija
6/8 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko teet ites pohjan tai sitten sieltä pakastealtaasta. Laita mustikat pohjan päälle. Sekoita kermaviilin joukkoon desin verran vaniljajogurttia, sokeria, vaniljasokeria, ja 1 kananmuna, ja kaada mustikoiden päälle. 200 astetta puol tuntia. Hyvää tulee ja ehtii hiukan jäähtyä ennen vieraiden tuloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi muffinit, kiitos!



Voikohan muuten noita perunajauhoja laittaa siis maitorahkakuorrutteeseen? Sillä teen yleensä piirakan täytteen..

Vierailija
8/8 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 8, aika hyvä ohje ton täytteen suhteen. Mulla siis ton vaniljajogurtin korvannut maitorahka..Pitääpä kokeilla :)