Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinäkin maksat poliitikkojen halvat ostokset S-kaupoissa !

Vierailija
31.08.2011 |

Kiva kiva S-ryhmä! Näin se muistaa asiakasomistajiaan...

http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2011/08/aamulehti_osa_osuuskaupoista_jaka…

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tos oo tieten ku muutama saanu ja parissa osuuskaupassa. Kaiken lisäksi vastoin sääntöjä.

Lueppas loppuun!

Vierailija
2/16 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väärin... niin väärin. tekisi mieli panna boikottiin koko s-ryhmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo, kateellinen olen.

Vierailija
4/16 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väärin... niin väärin. tekisi mieli panna boikottiin koko s-ryhmä.

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1459170/paatin_laitt…

Ja olen iloinen kun joka päivä uutisointi S-ryhmästä vain vahvistaa päätöstäni! Boikottiin vaan!

Vierailija
5/16 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis halvat ostokset? Itse omistan henkilökunatarrab ja voin sanoa että se 3% ei vaikuta juuri paskan vertaansa siihen kauppalaskuun. Hyvä että edes 50€ ostoksiata saa euroakaan alennusta ( riippuu ostoksista) meillä päin ei ole prismaa eikä hok-elannon ravintoloitakaab niin eipä sitä 15% sitten mistään saa. S-marketista ja alepastakin kun saa aina vaan 3% ihan sama mitä ostaa. Että en kyllä jaksa nörköstyä jos joku poliitikko saa muutaman euron alen.

Vierailija
6/16 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis halvat ostokset? Itse omistan henkilökunatarrab ja voin sanoa että se 3% ei vaikuta juuri paskan vertaansa siihen kauppalaskuun. Hyvä että edes 50€ ostoksiata saa euroakaan alennusta ( riippuu ostoksista) meillä päin ei ole prismaa eikä hok-elannon ravintoloitakaab niin eipä sitä 15% sitten mistään saa. S-marketista ja alepastakin kun saa aina vaan 3% ihan sama mitä ostaa. Että en kyllä jaksa nörköstyä jos joku poliitikko saa muutaman euron alen.

Ovatko he S-ryhmässä töissä? Vaikuttaa lahjonnalta. Onko ihme, että S-ryhmä sen kuin vaan rakentaa joka niemeen ja notkoon?

Vierailija
7/16 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Karjalassa hallintoneuvoston jäsenet saa perhebonukset. Korjatkaa jos olen väärässä.

Onhan siellä mm. vs. kaupunginjohtaja, Kitee, kunnanjohtaja, Kesälahti ...

Vierailija
8/16 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika köyhät on lahjonnat:D Mun mielestä toi vaikuttaa vaan ystävälliseltä eleeltä. Jos lahjomisesta olisi kyse niin kai nyt sitä ois enemmän lahjottu kun annettu joku 3% ale:D

Vierailija
9/16 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika köyhät on lahjonnat:D Mun mielestä toi vaikuttaa vaan ystävälliseltä eleeltä. Jos lahjomisesta olisi kyse niin kai nyt sitä ois enemmän lahjottu kun annettu joku 3% ale:D

Jos kerran poliitikkojen perheenjäseniäkin?

Vierailija
10/16 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietääkö arvo av-raati paljonko 3 % on ?

100 e ostoksista 3 euroa. Kannattaako ton takia laittaa joku asia boikottiin ?

Meidän s-kauppa on tosi hyvä, kivaa henkilökuntaa, hyvin hoidetut tiskit jne jne. Mä voisin myös käydä Lidlissä, jossa ruoka on vähintään 10 % halvempi, mutta käyn lähikaupassa, koska tykkään käydä siellä.

Lisäksi näitä 15 % päiviä on Prismassa tosi usein. Jos vähänkin viitsii suunnitella ostoksia, saa kyllä ihan samat alet kuin muutkin. Sitä paitsi kun on näitä 15 % päiviä mä voin ostaa 1000 e kerralla ja saan siitä myös isot bonukset. Seuraavina kuukausina sitten ei juuri montaa euroa bonareita tule, kun kaapit ovat täynnä hamstrattua ruokaa.

Älkää jaksako olla kateellisia pienistä asioista. Toi on vaan markkinointikikka saada lisää asiakkaita eikä yhtään mikään muu !!!

Vierailija
11/16 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietääkö arvo av-raati paljonko 3 % on ?

100 e ostoksista 3 euroa. Kannattaako ton takia laittaa joku asia boikottiin ?

Meidän s-kauppa on tosi hyvä, kivaa henkilökuntaa, hyvin hoidetut tiskit jne jne. Mä voisin myös käydä Lidlissä, jossa ruoka on vähintään 10 % halvempi, mutta käyn lähikaupassa, koska tykkään käydä siellä.

Lisäksi näitä 15 % päiviä on Prismassa tosi usein. Jos vähänkin viitsii suunnitella ostoksia, saa kyllä ihan samat alet kuin muutkin. Sitä paitsi kun on näitä 15 % päiviä mä voin ostaa 1000 e kerralla ja saan siitä myös isot bonukset. Seuraavina kuukausina sitten ei juuri montaa euroa bonareita tule, kun kaapit ovat täynnä hamstrattua ruokaa.

Älkää jaksako olla kateellisia pienistä asioista. Toi on vaan markkinointikikka saada lisää asiakkaita eikä yhtään mikään muu !!!

Vierailija
12/16 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te "muut" ootte tehnyt HOK-Elannon hyväksi ? Nää kihot kuuluu sentään siihen hallitukseen niin kai se on ajateltu että se olisi niille suotavaa ja osoittaa mun mielestä kiitollisuutta että muistetaan 3%. Ja nää poliitikot päättävät meidän maamme asioista ja työskentelee maamme hyväksi. Mitä sinä olet tehnyt meidän hyväksi? Mene s-marketin kassalle tai sinne eduskuntaan niin saat 3% alen kun käyt kaupassa äläkä vikise.

Vierailija
13/16 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te "muut" ootte tehnyt HOK-Elannon hyväksi ? Nää kihot kuuluu sentään siihen hallitukseen niin kai se on ajateltu että se olisi niille suotavaa ja osoittaa mun mielestä kiitollisuutta että muistetaan 3%. Ja nää poliitikot päättävät meidän maamme asioista ja työskentelee maamme hyväksi. Mitä sinä olet tehnyt meidän hyväksi? Mene s-marketin kassalle tai sinne eduskuntaan niin saat 3% alen kun käyt kaupassa äläkä vikise.

ole palkintoa ihan tarpeeksi ja varaa ostella sapuskansa samalla hinnalla kuin muutkin

Vierailija
14/16 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hommahan menee niin että a) nämä poliitikot ovat saaneet alennuksia koska ovat s-kauppojen henkilöstöä (ts. tekevät töitä kaupparyhmien hallituksissa ja johtokunnissa.) ja b) s-kauppojen bonus-kortit henkilökunta-alennuksineen ovat aina olleet talouskohtaisia. Mullakin on kortti, jonka bonuksia kerää ja alennuksia käyttää rinnakkaiskortilla myös mies ja teini.

Minusta kysymys kuuluu pikemminkin, että miksi nyt on alettu rankaisemaan johtokuntien ja hallituksen jäseniä kohtelemalla heitä eriarvoisesti muiden kanssa? Alennusten saaminen olisi ollut tasa-arvoista!

Vierailija
15/16 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmekä saa minkäänlaisia alennuksia. Päinvastoin, meiltä viedään rahaa koko ajan.

Vierailija
16/16 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pikkukunnankin yksi johtavista poliitikoista näytti olevan "lahjottavien" joukossa.

Joopajoo, hän tuskin äänestää vastaan jos S-ryhmä haluaa tänne rakentaa...

Ja Suomessako ei korruptiota?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä