Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV-mamma-testi

Vierailija
31.08.2011 |

Tämä testi kertoo luotettavasti, kuinka pesunkestävä AV-mamma olet. Saat pisteitä väittämistä, joihin vastaat kyllä. Osassa kysymyksistä on useita vastausvaihtoehtoja, näistä valitse vain yksi vastaus ja (suurin) pistemäärä ellei toisin mainita. Mikäli et ymmärrä jotakin kysymystä, saat yhden miinuspisteen.

Olen seurannut palstaa vähintään vuoden (1p) / vähintään 5v. (4p)

Luen palstaa päivittäin (2p) / monta kertaa päivässä. (4p)

Kun menen nettiin, avaan ensimmäisenä AV:n. (2p)

Olen lukenut AV:ta vähintään kolme tuntia putkeen (1p) / valvonut pikkutunneille palstalla (2p).

Palstalta lähtiessäni laitan joskus kirjanmerkkeihin ketjut joiden edistymistä haluan seurata. (1p)

Puhun ystävilleni AV:lla lukemistani jutuista (1p) / Tekisi mieli puhua mutta en kehtaa kertoa kellekään että luen AV:ta. (2p)

Arkipäivän ongelmissa mieleeni tulee ensimmäisenä kysyä neuvoa AV:lta. (1p)

En lue keskustelujen muita osioita, joille vaadittaisiin rekisteröityminen. (1p)

Olen aloittanut vähintään muutaman uuden keskustelun (1p) / kymmeniä keskusteluja. (2p)

Olen osallistunut keskusteluun provoviestillä. (2p)

Olen aloittanut tahallani provoaiheen (2p) / ...ja se on kasvanut monisivuiseksi ketjuksi. (4p)

Luen avauksia, joissa jo otsikosta näkee niiden olevan provoja (1p) / ...ja vastaan niihin. (4p)

Olen kirjoittanut omaan viestiini vastauksen, jossa olen samaa mieltä itseni kanssa. (4p)

Olen ”uppinut” oman viestini. (2p)

Olen aloittanut ”X linjoilla, kysy mitä haluat” -ketjun. (2p)

Olen aloittanut ketjun, jossa selostan millaista huonoa kasvatusta / muuta järkyttävää olen nähnyt julkisella paikalla. (2p)

Olen kommentoinut viestin olevan selvä provo (1p) / ...ja teen niin aina kun epäilen provoa. (2p)

Olen huomauttanut jollekulle palstalaiselle kirjoitusvirheistä. (2p)

Olen osallistunut keskusteluun seuraaviin aiheisiin liittyen (jokaisesta piste): wt (2p), karppaaminen (1p), facebook (1p), kurahousut, välikausi- tai talvihaalarit (1p), ls-ilmoitus (2p), merkkilaukut (1p), abortti (1p), lestat (1p), monikulttuurisuus (1p).

Koen olevani älykkäämpi kuin ihmiset keskimäärin (2p) / reilusti älykkäämpi kuin AV-palstalaiset keskimäärin. (4p)

Olen antanut neuvoja aiheesta josta minulla ei ole omakohtaista kokemusta. (1p) / ...useinkin, tottakai! (4p)

Koen onnistuneeni hyvin omien lasteni kasvatuksessa (1p) / ...ja näen kyllä että ympärilläni useimmat mammat eivät ole onnistuneet yhtä hyvin. (4p)

En voi käsittää miksi kukaan haluaisi kasvattaa lastaan sukupuolineutraalisti (1p) / En voi käsittää miksi joku ei kasvata lastaan sukupuolineutraalisti. (2p)

En voi käsittää miksi kukaan haluaa alatiesynnytystä / sektiota. (2p)

En voi käsittää miksi kukaan haluaa käyttää kertakäyttö/kestovaippoja. (3p)

En voi käsittää miksi kukaan haluaa nukuttaa lastaan pinnasängyssä / perhepedissä. (2p)

En voi käsittää miten kukaan voi laittaa pieniä lapsia päiväkotiin / mädäntyä kotiäitinä vuosikaudet. (2p)

Minulla on ydinperhe ja säälin yksinhuoltajia (2p) / halveksin uusioperheitä. (3p)

Tulen itse hyvin toimeen ja säälin köyhiä. (1p) / Olen köyhä ja halveksin rikkaiden älytöntä rahankäyttöä. (2p)

Tuon mielelläni esiin oman koulutus- tai tulotasoni. (1p) / Olen valehdellut tai liioitellut niitä. (4p)

Sääliä tai ällötystä minussa herättävät (piste jokaisesta): pullovauvat (2p), kotiäidit (1p), uraäidit (1p), teiniäidit (1p), kantoliinailevat ja kestoilevat luomuituhipit (1p), homot (1p), jonkin puolueen kannattajat (1p), helsinkiläiset (1p), maalaiset (1p), mamut (1p).

Muistan seuraavat ketjut (piste jokaisesta): ”Naimme naapurin terassilla” (1p), ”vittuileva sektiolääkäri” (1p), ”golitzi-puku” (1p), ”abduktio paikallispuudutuksessa” (1p), ”joko olette valinneet miehellenne kevätpuvun” (1p), ”alapesu uimahallissa” (1p), sikainfluenssa pilasi elämäni (1p), ”vauvaperuna” (1p) ”1 osa riisiä 2 osaa vettä” (1p), ”perseiset kädet” (1p), ”runo liian pienestä munasta” (1p) ”yksi lensi yli paskavaipan” (1p), ”aion varjostaa miestäni” (1p)

Olen käyttänyt termiä AV-mamma. (1p)

Omasta mielestäni en ole AV-mamma. (1p)

Halusin heti innoissani tehdä tämän testin. (2p)

En uskalla laskea pisteitäni koska en halua olla AV-mamma. (4p)

Laskettu pistemäärä kertoo prosentteina, kuinka pesunkestävä AV-mamma olet. Periaatteessa on mahdollista saada yli sata prosenttia, jolloin tulos on psykomamma. Yli 50% tuloksen saaneita suositellaan vakavasti harkitsemaan pipon löysäämistä ja palstailun vähentämistä. Alle 30% prosentin ei ole todettu vielä haittaavan normaalia elämää, mutta toki aina on riski tilanteen huononemisesta. Alle 10% saaneet ovat joko ihan väärässä paikassa tai valehtelijoita.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
62/66 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi niitä ihania aikoja, kun av:n lukeminen oli vielä hauskaa ja rentouttavaa...

Vierailija
64/66 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 17:36"]Oi niitä ihania aikoja, kun av:n lukeminen oli vielä hauskaa ja rentouttavaa...
[/quote]

Aloitus on vain 4 vuotta vanha, mutta tuntuu jo tulevan aivan toisesta maailmasta kuin nykyinen av-palsta....

Vierailija
65/66 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaanpas tämä hieno klassikko.

Vierailija
66/66 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö palstalla on aitoja AV-mammoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä