Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteitä vekara-kirppiksestä?

Vierailija
30.08.2011 |

Mielestäni mennyt huimasti alaspäin alkuajoista. Paikka on täynnä enimmäkseen aivan hirveää roinaa, ehkä tuo viikon takuu rohkaisee kaikki tahraisten bodien myyjät paikalle :/

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asioinut ostajana silloin tällöin harvakseltaan ja viimeisellä käynnillä satuin olemaan juuri tänään. En itse sanoisi tason juurikaan heikentyneen. Ainakin tänään teimme ihan hyviä löytöjä, sekä minä että lapsi. Lapseni löysi mieleisiään leluja mielestäni myös edullisella hinnalla ja itse löysin lapselle hyviä vaatteita suhteellisen edullisesti. Olin ihan positiivisesti yllättänyt koska lapseni kokoja ei aina kirppareilta niin hyvin löydy, vauvoille löytyy aina parhaiten, isommille huonommin.

Sattumaahan se taitaa aina olla mitä sieltä sattuu löytämään. Lisäksi parhaat ja kohtuullisesti hinnoitellut tavarat varmasti menevät nopeasti sillä kävijöitä on aina ollut mukavasti kun olen siellä käynyt. Itse en oikein pidä siitä kun pitävät ovea auki ulos niin saa kokoajan tarkkailla, ettei lapsi leikkipaikalta ryntää ulos missä iso tie on todella lähellä. Toisaalta ehkä paikassa olisi todella tukkoista jolleivat tuulettaisi.

Vierailija
2/2 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän paikasta, se on avara ja valoisa ja siellä on helppo liikkua. Myös se, että kirppis on kokonaan erikoistunut lastenvaatteisiin ja -tarvikkeisiin on on mielestäni hyvä. Koska kyseessä on itsepalvelukirppis, tavaraa voi ihan rauhassa katsella ilman ostopaineita.

Tavaran laadusta en osaa sanoa - eikös sinne joukkoon aina mahdu kaikenlaista? Kuitenkin johonkin ihan tavalliseen itsepalvelukirppikseen verrattuna laatu on mielestäni ok, kun seassa ei ole mummon jäämistöä ja aikuisten retkuja. Mielestäni vauvasta parivuotiaaseen löytyy ihan kivaa vaatetta. Kouluikää lähestyvälle lapselle on tietenkin vaikeampi löytää vaatteita ja se riippuu ihan tuurista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla