Minkä ikäinen nainen voi pitää shortseja?
Arvoisa av-mammaraati, pitääkö teistä kukaan shortseja? Minkä ikäinen niitä voi (vielä) pitää? Vai ovatko mielestäsi ihan teinikamaa?
Ja tarkoitan nyt sellaisia ns. syys/talvikäyttöön tarkoitettuja lyhyitä shortseja, jotka voivat olla esim. jotain villakangasta.
Itse olen 31v kolmen lapsen äiti, hoikka. Pidän silloin tällöin sellaisia villakankaisia siistejä shortseja sukkahousujen kanssa. Minusta ne oikealla tavalla muihin vaatteisiin ja paksuihin sukkiksiin yhdistettynä voivat olla ihan siisti osa vaatetusta. En pidä itse liian teininä. Polvipituisia shortsihousuja tykkään pitää kuitenkin vielä enemmän, mutta joskus on kiva lyhyempiäkin pitää.
Mitäs mieltä muut ootte? Katotteko kieroon shortseja pitäviä naisia?
Kommentit (5)
ei iästä. Ei auta vaikka ikää on vain 17 vuotta jos housukoko on 42. Rumalta näyttää. Shortsit ei ole yli 60-kiloisen yllä nätti näky. Toisaalta jos on 60 ja hoikka, voi vielä pitää shortseja.
vaan siitä että minkälaiset jalat ja peppu on shortsien pitäjällä. Niin kamalan näköisiä ilmestyksiä näkyi koko kesän. Ei auta vaikka kuinka ois hoikka tai muuta jos jalat on muodottomat tikut tai jos on iso/pieni/muodoton perse. Siis niin harvalle sopii shortsit ja niin monella niitä näkyy VALITETTAVASTI JALASSA.. YÖK.
Laiha ja sukkiksien kanssa shortsit. Onko oksettavampaa yhdistelmää kukaan koskaan kuullut? Shortsit kuuluvat kesään ja paljaisiin sääriin, muuna aikoina ja sukkien kanssa shortseja käyttävät vain itseään myyvät naiset.
kunhan asun tyyli sopii ikään (esim. just siistit villakangasshortsit aikuisella) ja jalat kestävät sen. Tosin minä pitäisi shortsien, erityisesti lyhyempien, kanssa paksuhkoja sukkahousuja, jotta näyttäisin vähän puetummalta jos shortsit ovat lyhyet.
Eli siitä vaan!