Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tekee ihmisen olemuksesta naurettavan? Minulle nauretaan pilkallisesti missä vain liikunkin.

Vierailija
30.08.2011 |

Miehet nauravat ja osoittelevat pakettiautoista, sporakuskit pidättelevät naurun tyrskähdyksiä, vastaantulevat nuoret naiset nauravat avoimesti yms. Häpeän olla minä. Joku olemuksessani kertoo siitä. Olen ruma, mutta myös naurettava. Mitä tehdä? Psykologilla olen jo käynyt. Hänellä ei ollut ratkaisua. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap! Kukaan ei ole sinusta sentäs niin kiinnostunut, että osoittelee sinua jopa autojen ikkunoista.

Ajattele nyt järkevästi.

Ihmiset ovat pääsääntöisesti itsestään, omista tekemisistä, omista asioistaan, omista vaatteistaan ja käyttäyttymisestä.

Tavallisella ihmisellä ei riitä aikaa seurailla ohikulkevien ihmisien olemusta eikä muutakaan.

Kaikki ovat täynnä omia asioitaan, omia huoliaan, omaa perhettää, omaa rahatilannettaan ja kaikkea muuta päälle.

Vierailija
22/25 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne muut naura kuin teinit. Itse olen ihan sikaruma ja mulle on naureskelleet vain teinit silloin kun olin itse teini ja myös joskus aikuisena. Teininä se satutti, mutta aikuisena ei välitä enää tippakaan teinien mielipiteistä. Pikemminkin niiden typeryys ja pinnallisuus huvittaa itseä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta vanha ketju.  Luultavasti ap on jo parantunut harhastaan.

Vierailija
24/25 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tuollaisia järjettömän tyhmiä ja ajattelemattomia ihmisiä on olemassa, jotka saattavat nauraakin. Ehkä he eivät tajua kuinka tuollainen loukkaa ja satuttaa. Tai sitten ovat kylmiä tunteettomia ihmisiä jotka eivät välitä loukkaamisestaan. Olen pahoillani, että olette joutuneet tuollaista kokemaan. Toivotaan että ihmiset viisastuvat ja sivistyvät.

Vierailija
25/25 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nelikymppinen ja kuvittelet olevasi nuorekas ja käyttänyt sen mukaisesti, sinulle nauretaan. Ns vanhatyttö on naurettava.