Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen suurimman osan ajasta työttömänä eikä ole aikomustakaan hakea kokopäivätyötä

Vierailija
30.08.2011 |

Ja sekös taitaa muutamia palstamammoja ärsyttää :D

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ärsytä muita jos saat hiukan yli 500 e/kk.

Vierailija
2/13 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on oma asiasi, millä ja miten haluat elää. Mä olen ihan tyytyväinen työhöni, on kiva kun on mielekästä tekemistä, ja vapaa-ajasta voi nauttia enemmän kun se on "ansaittua", lisäksi on kiva kun voin matkustaa minne mieleen juolahtaa ja tarjota myös lapsilleni elämyksiä, kuten juurikin matkailu mielenkiintoisiin ja uusiin paikkoihin. Pieni hinta se työnteko on siitä, mitä kaikkea sillä saa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa mielestäni tehdä miten haluaa jos se ei ole lain vastaista.

Minä viihdyn työssäni mutta olenkin onnekas siinä suhteessa.

Vierailija
4/13 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis suurimman osan ajasta työtön, mutta sen verran yritän hankkia töitä aina välillä, että edes tonnin kuussa saisin ansiosidonnaista.

Vierailija
5/13 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ärsytä muita jos saat hiukan yli 500 e/kk.

Kuukaudesta riippuen tuloni ovat 800-1000 euroa. Tuossa lapsilisät mukana. Nytkö ärsyttää? =)

Ja rrrrrakastan työtäni mutta en todellakaan lähde kokopäivätyö oravanpyörään. Lapsetkin tykkää =)

Vierailija
6/13 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit hakea tuettuja lomia vähävaraisille ja kirkon diakoniatyöltä ruokakasseja. Lapsetkin varmasti tykkää.

Vierailija
7/13 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitse oravanpyörässä pyöriä. t. eläkeläinen 37. ja sekös teitä suuresti ärsyttää.

Vierailija
8/13 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit hakea tuettuja lomia vähävaraisille ja kirkon diakoniatyöltä ruokakasseja. Lapsetkin varmasti tykkää.

Tuettua lomaa voisin hakeakin vaikka tänäkin kesänä lomailtiin ihan omaan piikkiin. Sen sijaan kirkon ruokakassit jätän niitä tarvitseville =) Kerran oltiin tuetulla lomalla ja varmasti lapset tykkäs samalla tavalla kuin tämän kesän omakustanteisesta lomasta =)

Vierailija
9/13 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitse oravanpyörässä pyöriä. t. eläkeläinen 37. ja sekös teitä suuresti ärsyttää.

Varmasti joitakin ärsyttää mutta me ei tultais noin pienellä toimeen enkä haluaisi vaan olla kotona. Työ on mukavaa virkistystä silloin tällöin =)

Vierailija
10/13 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokran+sähkön+vakuutuksen jälkeen jää tonni käteen, kyllä sillä yksinään pärjää, lapsille ostan vain vaatteet.

t. eläkeläinen 37v.

Vierailija
11/13 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokran+sähkön+vakuutuksen jälkeen jää tonni käteen, kyllä sillä yksinään pärjää, lapsille ostan vain vaatteet. t. eläkeläinen 37v.

Kiva jos viihdyt =)

Vierailija
12/13 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mun verorahat, ole hyvä!

Terv nimimerkki "veroja sun eläkkeen verran kuussa"

Vierailija
13/13 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainahan voit pyytää verorahasi kohdennettavaksi vaikka Senaatintorin mustalaisleirin kaasupulloihin.

Eläkkeelle ei pääse ellei siihen ole perusteet, käykö kateeksi?