Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Easy diet-kuuri

Vierailija
30.08.2011 |

Onko toiminut kenelläkään? Jaksaako tehdä päivän työt noilla energioilla?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, että välillä olen viikon pelkillä pusseilla, sitten viikon tai kaksi 1 pussi plus 1 normaali ruoka päivässä.

Pari ekaa viikkoa oli vaikeaa, mutta olin silloin kesälomalla. Nyt kun siihen on tottunut, ei oikeastaan nälätä kuin silloin tällöin.

Kyllä pusseilla laihtuu, mutta minä olen laihtunut aika hitaasti kun mulla on piilevä ja vielä lääkitsemätön kilpirauhasen vajaatoiminta. Siltikin on kiloja lähtenyt noin 2½ kuukauden aikana 8 kg.

Vierailija
2/2 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 päivää, 64 kg -> 59,5 kg (pituutta 165 cm). 1 kg tuli takaisin kun aloin syödä normaalisti.

Parina ensimmäisenä päivänä oli kamala nälkä, mikä helpotti kolmantena päivänä. Olo oli kuitenkin aika hutera. Ajoitin kuurin kesäaikaan niin, että lapset olivat osan ajasta mummolassa. Töissä olin (toimistotyötä) ja siihen energia juuri ja juuri riitti. Kuntosalilla kävin muutaman kerran, mutta aerobista liikuntaa en pystynyt harrastamaan.

Söin keittojen lisäksi päivän aikana yhden kananmunan ja mahdollisesti vähän juustoa, jos oikein pahalta tuntui. Ylimääräistä suolaa oli myös pakko ripotella keittoihin, muuten alkoi heikottaa liikaa.

Nyt paino on pysynyt samana tavallisella syömisellä ja liikkumisella. Mielestäni Easy Diet oli helppo ja nopea keino tiputtaa pitkän sairastelun ja liikkumattomuuden tuomat lisäkilot. Eivät farkut enää kiristä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä