G: minkäikäisenä meni neitsyys? akateeminen vai duunari?
Kommentit (80)
nykyinen aviomieheni ja edelleen ollaan yhdessä ja meillä on loistava seksielämä, en ole kertaakaan haikaillut muiden perään tai miettinyt että jotain olisi jänyt kokematta. Monet kaverit sensijaan on harmitelleet että tuli menetettyä neitsyys liian aikaisin vääristä syistä, kannatti siis odottaa.
-19 (se joka oli 21v)
Menetin neityyteni juuri oikealle henkilölle ja juuri silloin kun itse halusin/olin siihen valmis. Ei se odottaminen ole tae sille, että juuri se mies on oikea, voi sen oikean löytää aiemminkin.
-8-
olen kaksinkertainen AMK esimiesasemassa, mikä siis olen?
suorittanut akatemista MAISTERIN tutkintoa yliopistossa, et ole akateeminen.
Olet duunari? WTF? Kyselee toinen AMK tutkinnon suorittanut johtoasemassa oleva.
Tuskin tuo edellinen amkin käynytkään itseään akateemisena piti, kovin on vain suppea luokittelu. Vähän sama, kuin kaikki ei valkoihoiset ihmiset olisivat afrikkalaisia.
Ihan ammattikoulupohjalta voi ammaatiasema olla vaikka toimihenkilö, joka ei vastaa lainkaan työntekijää eli duunaria.
Mutta koska en täytä kyselyn kriteereitä (en ole duunari, enkä akateeminen) parasta lienee jättää vastaamatta ;)
Tiedän mikä on akateeminen.
Mutta ei kai se niinkään ole, että kaikki ei-akateemiset on duunareita?
Esim. mieheni on myyntijohtaja, onko hän silti duunari?
wt
ennenkuin mulle kerrotaan, luokittelenko itseni tässä nyt duunariksi vai akateemiseksi vai miten.
ylempi amk tutkinto, ylempi toimihenkilö
Duunari minusta sitten lopulta tuli :)
18v akateeminen myös edelleen saman miehen kanssa, tosin nykyisin naimisissa =)
14 v.
Akateeminen duunari. Eli maisteri, mutta ei mielestään akateemisessa ammatissa.
eli valmsitua pitäisi jouluun mennessä :)
ja varmaankin sitten duunari, koska akateeminenkaan en ole, jos nämä kaksi ovat maailmassa ainoita vaihtoehtoja. Yrittäjänä toimin.
18 akateeminen.
Yhä edelleen yhdessä (nyt naimisissa) saman miehen kanssa ja ikäni nyt 28 :)
Mies oli muuten 16 ja on duunari (eri nainen).
16,5-vuotias olin, duunari.
Ja saman miehen kanssa edelleen, yli 10 vuotta myöhemmin!
tämä 11v sitten ja edelleen tämän ensimmäisen ja ainoan kanssa :)