Outo eka kerta?
Ensimmäinen seksikertani oli todella outo. Nykyisin olen 23 v. mies ja minulla on vuosien mittaan ollut useita seksikumppaneita. Minua on jäänyt vaivaamaan eka kertani. Olin tuolloin 14 v. pojankloppi ja päädyin sänkyyn pari vuotta vanhemman mimmin kanssa. Yhdessä vaiheessa hoitoni makasi jalat levällään alasti sängyssä ja levitti jalkoväliinsä majoneesia ja sinappia ja toivoi että tulisin nuolemaan sen pois. Onko muilla vastaavia kokemuksia :P.
Kommentit (3)
tosin sinappia en ymmärrä, kermavaahto tms. toimisi varmaan paremmin.
Ensimmäinen seksikertani oli todella outo. Nykyisin olen 23 v. mies ja minulla on vuosien mittaan ollut useita seksikumppaneita. Minua on jäänyt vaivaamaan eka kertani. Olin tuolloin 14 v. pojankloppi ja päädyin sänkyyn pari vuotta vanhemman mimmin kanssa. Yhdessä vaiheessa hoitoni makasi jalat levällään alasti sängyssä ja levitti jalkoväliinsä majoneesia ja sinappia ja toivoi että tulisin nuolemaan sen pois. Onko muilla vastaavia kokemuksia :P.
mul eka kerta oli sellane et nainen halus et olen lasipöydän alla kun se paskantaa siihen pöyd
lle ja runkkaan kaupasta ostettuun maksapalaan joka syödään kakkapäydältä grillattuna ilman että neekerin pentuja siivotaan pöydältä.
Kesti aika kauan ennen kuin otin uuden kontaktin naisiin.
m31
aivan sama juttu mutta tämä nainen käytti homejuustoa ja hapankaalia