Siis wtf, mun anoppi lähettää mulle nykyään emailia soittamisen sijaan...
ööh, missä vaiheessa email tuli korvaamaan puhelut? Onko tää ihan outoa, vai olenko vaan vanhanaikainen, kun anoppi on yht´äkkiä (50+ vee) ruvennut lähettelemään mulle sähköposteja, tyyliin "mitäs kuuluu, mitäs teitte viikonloppuna / koristelin tässä vähän näitä vanhoja verhoja - mitäs teille" -tyyppisiä emaileja? Nykyään ei siis enää soita, vaan perus mitäTeilleKuuluu -puhelut on muuttuneet emaileiksi...
Outoa?
Kommentit (6)
ööh, missä vaiheessa email tuli korvaamaan puhelut? Onko tää ihan outoa, vai olenko vaan vanhanaikainen, kun anoppi on yht´äkkiä (50+ vee) ruvennut lähettelemään mulle sähköposteja, tyyliin "mitäs kuuluu, mitäs teitte viikonloppuna / koristelin tässä vähän näitä vanhoja verhoja - mitäs teille" -tyyppisiä emaileja? Nykyään ei siis enää soita, vaan perus mitäTeilleKuuluu -puhelut on muuttuneet emaileiksi... Outoa?
Tai siis sen oudompaa kuin fb:n kautta kuulumisten kyseleminen. Eihän sitäkään kukaan outona pidä.
ja mun sisaruksille. Soittaa vain jos on jotain tosi kiireellistä. Kuvia laittaa sitten sähköpostiin.
Miehen 60v äiti puolestaan ei osaa käyttää kuin lankapuhelinta, eli hän soittelee.
että kirjoittaminen on monelle helpompi tapa kommunikoida kuin puhelimessa puhuminen.
Yleensähän sen ikäiset ovat jossain vanhainkodin dementiaosastolla eivätkä muista nimeään.
- Kai olet ilmoittanut ihmevanhuksesta jonnekin?
Yleensähän sen ikäiset ovat jossain vanhainkodin dementiaosastolla eivätkä muista nimeään.
- Kai olet ilmoittanut ihmevanhuksesta jonnekin?
:DDD Hahhah, hyvä!
Joo, eiku sitä vaan, että kun on aiemmin soittanut...kesällä hän meni juomaan kännit ja avautumaan monista asioista ( haukkui mm. minut ja mieheni) ja pyyteli sitten anteeksi seuraavana päivänä...tuli vaan mieleen, että liittyyköhän siihen jotenkin, vai mistä moinen, että onko yleistäkin nykyään, etteivät "vanhemmat" enää soittele, vaan panevat sähköpostia...
t. ap
kommunikoi äitinsä kanssa sähköpostin välityksellä...