mä oon laihtunut 6kk aikana 17 kg!!
Kommentit (9)
Mulla menee hyvin aina siihen saakka, kunnes tulee jotkin juhlat (varsinkin itse järjestetyt) ja kun en osaa olla varsinkaan siinä omassa herkkupöydässä täyskielto päällä, niin hiilarihimo iskee yli kuin hyökyaalto, vaikka ajattelin ottaa vain palan jotain suolaista piirakkaa. Nytkin on taas viikko mässäystä takana, kun viikko sitten oli juhlat :( Ja puolet laihdutetuista kiloista tullut heti takaisin. Ja joka päivä päätän, että huomenna ruotuun, mutta sitten taas huomaan mättäväni jotain ennen kuin ehdin edes ajatella asiaa. Ketoosi on toiminut parhaiten mulla, mutta kun taas pääsisi siihen takaisin... Tykkään ihan liikaa kaikesta hyvästä.
mutta muista pitää pintas, ettei tuu takas.
Kokemusta on.
tätä ennen sata kertaa tuloksetta laihduttaa, juuri tuo mässäily iski aina jossain välissä.
Nyt olen tehnyt yksinkertaisesti ihan niin, että saan syödä mitä vain, mutta kohtuudella. Juhlissa ym. olen mässännyt ihan kunnollakin, mutta sitten taas palannut normaaliin. Eli tällä kertaa ei ole jäänyt päälle mässäily.
Lisäksi olen pyöräillyt työmatkat ja lisännyt arkiliikuntaa, siinä se. Ylipainoa oli toki rutkasti (ja on vieläkin vähän), eli aika helposti lähti, ekat 10 kg hujauksessa, nyt on tiukemmassa.
Tsemppiä teille kaikille!
17 kg putoaisi.
onnea sulle, kyllä se vaan tekee ihmisen onnelliseksi, kun on sinut kroppansa kanssa. sanokoon leppoisat lihavat mitä tahansa.
17 kg putoaisi. onnea sulle, kyllä se vaan tekee ihmisen onnelliseksi, kun on sinut kroppansa kanssa. sanokoon leppoisat lihavat mitä tahansa.
kyllä se lepposuus viimeistään iän myötä katoaa,kun tajuaa,että ei jaksakaan leikkiä omien lasten kanssa.
t:-10kg ja vielä 20kg jäljellä
Tsemppiä!! Olet suoriutunut ISOSTA urakasta! Onko vielä matkaa tavoitteeseen vai ootko jo tyytyväinen?
mutta toisaalta viisikin kiloa riittäisi normaalipainoon. Nyt vaan ei tunnu millään enää paino putoavan, elokuussa on lähtenyt alle kilo... Kun alussa vauhti oli tosi nopeaa.
Mutta tosiaan huhtikuussa kun aloitin, en itsekään uskonut, että elokuussa näyttäisin tältä.