Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se sitten taitaa olla sinetöity... minusta ei koskaan tule äitiä!

Vierailija
29.08.2011 |

Valitettavasti tilanne on näin vasten tahtoamme. Miehellä on todettu 2 vuotta sitten c-hepatiitti (tod. näk. n. 10 vuotta sitten saanut tartunnan), lapsen yritys lykkääntyi silloin aikaan jälkeen C-hepatiitin hoidon, hoito loppui onnistuneena 6 kk sitten, nyt on tauti palannut... eli ei se sittenkään ollut parantunut vaikka meille niin uskoteltiinkin! Vauvan saamiseksi tarvitsemme kovia lapsetomuushoitoja, mutta niitä ei kunnallisella puolella anneta! Yksi ainoa yksityinen klinikka antaa hoitoja meidn tilanteessa oleville, mutta hinnat on niin fenomenaalisia, ettei meillä todennäköisesti näillä tuloilla tule koskaan olemaan varaa niihin mennä!

Ottaa aika rankasti päähän tämä tilanne!

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen c-hepatiitin saa? Suurin osa taitaa olla huumeiden käyttäjiä. Vai kuinka yleisiä on nuo verensiirroista (tuskin Suomessa ainakaan?) tai likaisista tatuointilaitteista saadut tartunnat.

Kertokaa minulle!

ei yleisiä, muttei mahdottomia.

-38-

Vierailija
2/65 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä te ne hepatiitit ootte saanu?

Eihän sitä ole kuin ap:n miehellä!

Mutta mua kiinostaa edelleen akat. jätetäänkö mies myös seuraavissa:

-Raajan irtoaminen onnettomuudessa.

-Halvaantuminen vyötäröstä alaspäin.

-syöpä??

Kyselin jo, muttei yhelläkään ollut häpyä vastata!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-syöpä??

Vierailija
4/65 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen tarvita kuin yksi baarireissu jos hyvin kävisi.

Vierailija
5/65 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-syöpä??

- halvaantuminen: jätetään

- syöpä: riippuu taudinkuvasta ja tilanteesta, mä en ainakaan alkaisi miehen hoitajaksi

Vierailija
6/65 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-syöpä??

- syöpä: riippuu taudinkuvasta ja tilanteesta, mä en ainakaan alkaisi miehen hoitajaksi

Vierailija
7/65 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on monia miehiäkin, jotka ovat valmiita jättämään sairaan naisen.

Masennuksen kanssa taistelevilla tällaisia kumppaneita tuntuu löytyvän tavan takaa, molempia sukupuolia.

Vierailija
8/65 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sääliksi käyy monen mamman parisuhdetta.

En yhtään ihmettele että ne ukkomiehet ravaa vieraissa kun ämmänsä ovat noin kamalia ja kylmiä.

Mä en olisi halunnut lapsia lainkaan jos en olisi niitä saanut mieheni kanssa. Rakastan miestäni ja sen takia ollaankin oltu yhdessä onnellisesti 20 vuotta.

Vierailija
9/65 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on tulossa/tullut uusi lääke näille joilla virus palannut. Lääkkeen nimi on Telapravir.

Vedetään pegasys/pegintron + ribat lisänä kolmantena lääkkeenä.

Teinä nyt yrittäisin uuteen hoitoon vaikka väkisin.

En ole enää kauhean ajantasalla, kun omasta hoidostani on useampi vuosi.

Mutta pyrkikää tuohon kolmoishoitoon.

Vierailija
10/65 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-syöpä??

Vaikka en mä usko hetkeäkään, että sulla on hyvä parisuhde/rakastat miestäsi pätkääkään. Olet itsekäs, kylmä, laiska paska, joka ei ansaitse hetkeäkään rakkautta.

Vierailija
11/65 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

c-hepatiittia sairastavalle ei myönnetä adoptiolupaa, ei vaikka adoptoitavalla lapsellakin tauti olisi!

Lisäksi en ainakaan nyt ole halukas käyttämään luovutettuja siittiöitä, en halua "kenenkään muun" lasta!

ap

Vierailija
12/65 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolloin ei tarvittaisi mitään hankalia ja pitkiä hedelmöityshoitoja, inseminaatio vain.

Vierailija
13/65 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miehelläni on c-hepatiitti, mutta minussakin on niin "paljon vikaa", ettei ihan kotikonstein raskaus ala! (yritetty on vuosia!)

Vierailija
14/65 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se ole ainoa uros maailmassa. Hetken kirpaisee mutta kyllä se siitä.

Onko miehesi narkomaani?

Vierailija
15/65 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lapsettomuushoidot on? Olisko mahdollista mennä tekemään ne Tallinnaan? Ottakaa pankkilaina?

Vierailija
16/65 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoja on paljon mutta jos ei kelpaa sulle niin ole hiljaa.

On myös niitä oikeasti lapsettomia (ongelmia) vanhempia!

Vierailija
17/65 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi narkomaani?

Ei mieheni ei ole narkkari, enkä aio häntä tämän takia jättää! Jättäisitkö itse rakkaasi jos hänellä todettaisiin vakava sairaus?

Olemme molemmat pienituloisissa ammateissa, eikä parempaa tulotasoa ole odotettavissa. Lainoja löytyy jo ennestään sen, verran paljon, ettei ole haluja lisätä lainataakkaa entisestään. (mm. asunto ja auto)

Eikä ulkomaalaiset klinikat houkuta, tulee niissä käynteihinkin lisä hintaa matkoista sun muista, enkä usko loppusumman olevan paljoakaan pienempi kuin kotimaisella klinikalla. Enkä myöskään usko tason olevan niin korkea, että uskaltaisin ilman pelkoa tartunnasta hoitoja ulkomailla teettää!

ap

Vierailija
18/65 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei?

Vierailija
19/65 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi narkomaani?

Ei mieheni ei ole narkkari, enkä aio häntä tämän takia jättää! Jättäisitkö itse rakkaasi jos hänellä todettaisiin vakava sairaus?

Olemme molemmat pienituloisissa ammateissa, eikä parempaa tulotasoa ole odotettavissa. Lainoja löytyy jo ennestään sen, verran paljon, ettei ole haluja lisätä lainataakkaa entisestään. (mm. asunto ja auto)

Eikä ulkomaalaiset klinikat houkuta, tulee niissä käynteihinkin lisä hintaa matkoista sun muista, enkä usko loppusumman olevan paljoakaan pienempi kuin kotimaisella klinikalla. Enkä myöskään usko tason olevan niin korkea, että uskaltaisin ilman pelkoa tartunnasta hoitoja ulkomailla teettää!

ap

Tuollainen tarttuva sairaus + pienituloisuus. Plus päälle se lapsettomuus. Kyllä sä noilla eväillä elämäs pilalle saat, mutta se on tietysti sun oma asia.

Vierailija
20/65 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi narkomaani?

ap

Tuollainen tarttuva sairaus + pienituloisuus. Plus päälle se lapsettomuus. Kyllä sä noilla eväillä elämäs pilalle saat, mutta se on tietysti sun oma asia.

niin voisitkos myös kertoa, mistä niitä raittiita, kunnollisia, täysjärkisiä, RIKKAITA miehiä löytyy? Ei ole sellaista tielleni vielä osunut!

Ja ei en ole miestä vaihtamassa! Ehkäpä tulevaisuus tuo jonkun ratkaisun lapsettomuuteemme, nyt siihen ei ole realistisia mahdollisuuskia!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi