Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatko lastenvaatteita kirpparilta?

Vierailija
29.08.2011 |

Käytkö usein lastenvaatekirppiksillä, mitä ostat sieltä?

Täällä meillä päin on erittäin hyvä lastenvaatekirppis, tavaraa on paljon ja se vaihtuu usein. Itse käyn katsastamassa tarjonnan noin kerta/vk, joskus parikin kertaa. Olen tehnyt jo paljon hyviä löytöjä taaperolle ensi talvea ajatellen: 2 uudenveroista talvihaalaria (toinen pienempi, toinen isompi), uusi villahaalari, goretex-kengät ja talvihattu, fleecetakki. Kaikki tämä maksoi alle puolet siitä mitä kaupasta ostettu yli sadan euron talvihaalari. Ja nättejäkin ovat. Lisäksi olen ostellut vain hyväkuntoisia paitoja ja housuja n. 1-2 euroa/kpl.

Ostan kyllä ihan uusiakin vaatteita kaupasta tai netistä, mutta tällä hetkellä olen jotenkin hurahtanut kirppikseen. Rahaa on vähän, nääs.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertelen usein kirppareilla. Mulla on perinihan vakio paikkaa mitkä käyn katsastamassa säännöllisesti. Aina ostan jos hyviä vaatteita on tarjolla. Mitään virttyneitä ja kuluneita rättejä en osta, vaan kaikki hankintani ovat uudenveroisia käyttövaatteita. Talouden puolesta voisin ostaa kaiken tuon myös uutena kaupasta, mutta jotenkin on järkevämpää tehdä hankinnat kirpparilta jos se vain on mahdollista.

Vierailija
2/12 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina ostanut kirpparilta lapsille vaatetta ja muuta tavaraa, kun vaan hyviä on löytynyt. Vanhin on nyt 19v opiskelija, ja myös hän kiertää kirppareita ja tekee todella hyviä löytöjä itselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan mielellään kirpparilta tai mll-myyjäisistä lastenvaatteita, kunhan löytyy mieleisiä... Vain siistejä ja omaa värisilmää miellyttäviä kelpuutan, joten usein jäänkin tyhjin käsin.

Vierailija
4/12 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taaperolle melkein kaiken kirpparilta. Välillä uutena, jos tulee joku tarve - tarvitaan heti. Ennakoiden kuitenkin suuren osan voi ostaa kirppareilta. Mukava harrastus, sanoisin. Aikaahan se vaatii.

Käyn kerran / kaksi viikossa.

Vierailija
5/12 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ostin kassikaupalla, myös huonekaluja. mutta jonkin ostoksen mukana saimme kotiimme elinikäisen vieraan: turkiskuoriaisen. Nyt kun toukkia mönkii vaatekaapeissa, sokkeleissa jne. en enää myy mitään (en halua levittää kuoriaisen munia) enkä uskalla ostaa, etten saa lisäksi ihrakuoriasta, sokeritoukkaa yms. kutsumatonta vierasta, josta ei käytännössä pääse eroon.

Vierailija
6/12 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun lapset olivat pieniä tuntui, että ostin kirpparilta tai sain kaverpiiristä kaikki heidän vaatteensa. :)

Nyt nuorin on ekaluokkalainen ja lastenvaatekirppareilla tulee käytyä harvoin.

Vierailija
7/12 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi vähän alle 3v, ja olen ostanut paljon vaatetta kirpparilta. Hyvä löytö on iso ilo, ja vielä kun säästääkin pitkän pennin!

Vierailija
8/12 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Turussa vihdoinkin peräti kaksi hyvää lastenkirppistä.

Vierailija
9/12 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ostin kassikaupalla, myös huonekaluja. mutta jonkin ostoksen mukana saimme kotiimme elinikäisen vieraan: turkiskuoriaisen. Nyt kun toukkia mönkii vaatekaapeissa, sokkeleissa jne. en enää myy mitään (en halua levittää kuoriaisen munia) enkä uskalla ostaa, etten saa lisäksi ihrakuoriasta, sokeritoukkaa yms. kutsumatonta vierasta, josta ei käytännössä pääse eroon.

Vierailija
10/12 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo jonkin verran, mutta kirppareilla käynti vaatii aikaa. Mä ostan lähinnä tutuilta, joilla tiedän olevan sopivan kokoisia lapsia.

Vierailija
11/12 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä jaksa kierrellä kirppiksiä. Useimmiten ei löydy mitään, joten ostan nykyisin ihan kaupasta. Alemyyntejä jonkin verran hyödynnän ja ota kolme, maksa kaksi tyyppisiä kampanjoita. Aika edullisesti löytyy H&M, Lindex, Kappahl, Seppälä, Sittari, Prisma -sektorilta. Ja kun on molemmat töissä niin rahaa riittää uusiin vaatteisiin lapsille. Mutta ennen siis kyllä kiertelin, silloin rahan takiakin pakko.

Vierailija
12/12 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein voi käydä edes kirppareilla. Siellä on minusta aina jotenkin ällö haju. Sellainen mummolan vintin ummehtunut ja vähän homehtunutkin tuoksu. Ja ne vaatteet on aina kulahtaneen ja ruttuisen ja lerpsun oloisia.