Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä kävitte ottaa 1-v kuvat?

Vierailija
29.08.2011 |

Tässä siis puhun kuukausista/viikoista, lapsihan kehittyy huomattavaa vauhtia ja jos ei seissyt 11,5kk iässä, saattaa seistä tasan vuoden iässä. Sitten harmittaa, jos ottaa kuvat juuri tuolloin 11,5kk iässä ja jos olisi seissyt, olisi saanut ehkä erilaisia kuvia.

Selitimpä vaikeasti...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin tuolloin 35 v

pitääkö täällä aina nussia pilkkua??

Me kävimme, kun lapsi oli päivää vaille 1-vuotias. Ei kyllä meillä tapahtunut hirveän nopeaa kehitystä tuolloin, seisoi vasta kuukauden kuluttua kuvien otosta :)

Vierailija
2/12 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen taisi olla tarkalleen vuoden ikäinen ja kuopus 1v 2kk.

Kumpikin osanneet seisoa ja/tai kävellä kun kuvat otettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotettiin tosiaan että osaa jo seistä. Tasan 1-vuotiaina eivät vielä seisseet.

Vierailija
4/12 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ihan valokuvaamossa ottamassa kuvat? Millaisia ne on? Mulle ei ole tullut edes mieleen, että pitäisi ottaa 1-v-kuvat, mutta hauska ideahan se on. Miten eroavat itse otetuista? onko siellä jotain rekvisiitta tms?

Vierailija
5/12 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän studiokuva aina itseräpsityistä eroaa.

siis ihan valokuvaamossa ottamassa kuvat? Millaisia ne on? Mulle ei ole tullut edes mieleen, että pitäisi ottaa 1-v-kuvat, mutta hauska ideahan se on. Miten eroavat itse otetuista? onko siellä jotain rekvisiitta tms?

Vierailija
6/12 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä siis puhun kuukausista/viikoista, lapsihan kehittyy huomattavaa vauhtia ja jos ei seissyt 11,5kk iässä, saattaa seistä tasan vuoden iässä. Sitten harmittaa, jos ottaa kuvat juuri tuolloin 11,5kk iässä ja jos olisi seissyt, olisi saanut ehkä erilaisia kuvia. Selitimpä vaikeasti...

Molemmat osasivat jo kävellä ja kuopus kiipeilläkin vikkelästi joten hänen kanssaan piti käydä kuvaamossa kaksi kertaa että saatiin yksi kunnon pysähdyskuva :)

Vierailija
7/12 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin liikkeessä ottamassa.

Oli kaikenlaista rekvisiittaa josta sai itse valita ja valokuvaaja myös ehdotti. Oli korituoli, sellainen plyyssituoli, matka-arkku, matkalaukku yms.

Hienoja kuvia tuli.

Vierailija
8/12 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 23 :D

Vierailija
9/12 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-vuotiskuvassa :)

Hieman aikaista, mutta isänsäkin oli samanikäinen 1-vuotiskuvassa.

Molemmat potrasti seisoivat :)

Vierailija
10/12 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi oletettavasti seisoo kuitenkin tukea vasten jo nyt. Minusta on ihan sama seisooko tukea vasten vai käveleekö, kivoja kuvia tulee silti. Konttaavasta lapsestakin saa tosi hyvät kuvat ja ei ole rajausongelmaa jos haluaa, että kasvot ovat suht isot kuvassa. Ainut, että jos osaa jo kävellä niin voi olla temppu saada siitä lapsesta niitä kuvia. Hyvät kuvaajat kyllä räiskivät niitä varsin taitavasti, mutta jos koko ajan on takaraivo näkyvissä niin minkäs teet. Tämä siis vilkkaiden lasten kanssa ongelma.

Vierailija
11/12 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi oletettavasti seisoo kuitenkin tukea vasten jo nyt. Minusta on ihan sama seisooko tukea vasten vai käveleekö, kivoja kuvia tulee silti. Konttaavasta lapsestakin saa tosi hyvät kuvat ja ei ole rajausongelmaa jos haluaa, että kasvot ovat suht isot kuvassa. Ainut, että jos osaa jo kävellä niin voi olla temppu saada siitä lapsesta niitä kuvia. Hyvät kuvaajat kyllä räiskivät niitä varsin taitavasti, mutta jos koko ajan on takaraivo näkyvissä niin minkäs teet. Tämä siis vilkkaiden lasten kanssa ongelma.

Mulle valokuvaaja suositteli, etta kuva otetetaan, ennenkuin osaa kavella. Just kavelemaan oppinut lapsi kun ei tahdo pysya paikallaan. Eli taisin kayda kun oli 10kk, oppi seuraavassa kuussa kavelemaan....

Vierailija
12/12 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne taidot, mutta kun se on silloin 1-vuotias

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän