Ostatko sinä nainen koskaan miehellesi kondomeja,laastareita tai partavaahtoa?
Kommentit (21)
Olen kyllä ostanut kondomeja yhteiseen käyttöön (enpä osaa kuvitella tilannetta jossa mies pyytäisi ostamaan niitä vain itselleen!) ja minä ne aina ostankin koska miestä nolottaa ostaa niitä.
Olen ostanut laastareita koko perheen lääkekaappiin, voisin ostaa miehelle itselleenkin jos johonkin tarvitsisi.
Olen ostanut partavaahtoa miehelle, käytänpä sitä joskus (hyvin harvoin) itsekin vähän.
siinä missä muutkin ostokset ja mieheni puolestaan kaupassa käydessään noukkii mukaan tamponit ym. Ei ongelmia.
ruokakauppatavaraa. Ostetaan kuka milloinkin.
Miksi miehelle pitäisi erikseen ostaa laastareita? Meillä niitä ostetaan kun ne loppuvat ja niitä käyttävät ne jotka tarvitsevat.
Ostan kyllä laastareita jos ne ovat loppuneet, mutten erityisesti miehelleni.
en tiedä koska ovat loppu, mies huolehtikoon omat asiansa. Mulla riittää omia huolehdittavia.
On ne sitten ruokakauppatavaraa, vaatteita, apteekista lääkkeitä, mitä vain.
Tyhmää sitä nyt on toista rampuuttaa turhan päiten kaupassa, jos itsekin on menossa joka tapauksessa.
- naimisissa 20 v., yhdessä 25 v. -
kondomeja en käytä, toivottavasti ei mieskään niitä missään tarvitse.
Kaikkia noita saatan käyttää itsekin. Tai no, sitä ensimmäistä käytetään yhdessä, toista yksin ja kolmatta, jos oma karvageeli on loppu.
Kontollani on niin lähelle 100% kotitöistä etten halua tähän enää yhtään lisää silmälläpidettäviä tuotteita. Jos ei mies voi edes itse partavaahtoaan ostaa niin on se nyt perkele.
ei taitaisi viitsiä multa sellaista pyytääkään. Meidän yhteiseen käyttöön ostaa se, kumpi käy kaupassa.
Laastarit meillä on yhteisiä, molemmat ostaa.
Partavaahtoa ei vielä ole käyttänyt, mutta ehkä sekin joskus tulee vastaan. Nyt takana vasta 8 yhteistä vuotta.
Huolehdin kuitenkin, että meillä on laastareita.
Meillä ei tarvita spärdäreitä, kierukka on ja se on hyvä, partavaahtoa ei tarvi kun koneella leikkaa, laastari kysymys oli niin lapsellinen että en vaivaudu vastaamaan.
yhteiseksi, miehellä ei ole niille erityistä käyttöä. Mies ei myöskään tarvitse mitään henkilökohtaisia kondomeja, nekin ovat meillä yhteiseen käyttöön. Partavaahtoa olen miehelle joskus ostanut.
Laastareita ostan perheellemme, kondomeja yhteiseen käyttöömme ja partavaahtoa on vain miehen käytössä.
Onko sulla pepussa kanssa KIERUKKA?
perärööpanoja ja meillä sitä harrastetaan paljaana, ei sinne tarvitse tulla.
-5-
nykyään ei kortsuja käytetä, mutta silloin kun käytettiin niin useimmiten minä niitä ostin. Laastareita en kyllä muista miehen koskaan ostaneen, minä ne yleensä ostan, kuten muutkin ensiapu tarvikkeet. Ostan myös partavaahtoa, höyliä, liukuvoidetta. Samoin mies ostaa siteitä, hiivatulehdukseen lääkkeitä, milloin mitäkin.
Ei meillä ole eritelty kuka mitäkin ostaa vaan se joka menee aisoille, ostaa kaiken mitä silloin tarvitaan. Ja mies esim tietää tasan mitä siteitä käytän, eli ei tartte ku sanoa että tuo siteitä, ni aina on oikeanlaisia tullut.
Kondomit ja laastarit ovat meidän yhteiseen, ei pelkästään miehen käyttöön.
Niin ja tuota partavaahtoa ei ole tähän mennessä vielä kertaakaan tarvinnut ostaa, mutta kyllä ostaisin jos hän pyytäisi.
myös alapään karvoituksen siistimiseen.Ei pistele!
ja kalsareita,sukkia, teepaitoja, partahöylän teriä jne jne