Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenenkähän tämä 978314 (Etuovi) "Suomen tyylikkäin koti" on??

Vierailija
05.06.2008 |

.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et varmaan tienaa edes 25 000€ vuodessa..

Harvoin niitä niitä töllejä käteisellä maksetaan.. Mun tuloilla ton vois kuitenkin lunastaa.. Ja omaisuudestahan mä en puhunut mitään.. Ja toi on tosiaan VAAN mun vuosi tulo.. Siihen sitten mun miehen tulot päälle.. Että todellakin.. Mietis nyt vähän..

Hmm... miten voi tienata 125 000 euroa, eikä osaa edes oikeinkirjoitusta? Melkoinen mysteeri. Ja minun tuloni eivät kuulu sinulle, eikä kenellekään muulle av-laiselle. Sen sijaan oma leveilysi ja olettamuksesi, että muut tienaavat sinua heikommin, kertovat sinusta hyvin paljon.

Sori vaan... edelleen.

Vierailija
22/41 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et varmaan tienaa edes 25 000€ vuodessa..

Harvoin niitä niitä töllejä käteisellä maksetaan.. Mun tuloilla ton vois kuitenkin lunastaa.. Ja omaisuudestahan mä en puhunut mitään.. Ja toi on tosiaan VAAN mun vuosi tulo.. Siihen sitten mun miehen tulot päälle.. Että todellakin.. Mietis nyt vähän..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis missään tapauksessa kenenkään Laakkosen talo, vaan tod näk jonkun venäläismiljonäärin tai lottovoittajan tai jonkun muun äkkirikastuneen.

Tanssikallio on lapsiperheen asuntoalue, tuo talo kuuluu meren rannalle!

Vierailija
24/41 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihtaisi nykyistä taloamme tuohon mistään hinnasta.

Vierailija
25/41 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tuota sisustamallakaan saisi piristettyä.

Vierailija
26/41 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

avaimet käteen on varmasti sen millin. Jos ihan normaali 1,5-kerroksinen perustalokin kivestä lähestyy jo puolta miljoonaa.

Ihan turha sanoa, että olen kateellinen, mutta minä en kauheasti syttynyt. Tai no, kaunishan tuo oli kolkolla tavalla ja varmasti tyylikäs (sisustuslehtien tapaan), mutta 1,29 miljoonalla todellakin saisi jotain muutakin. Merenrantaa, persoonallisuutta tai mitä vaan. Tuo on uusi kivikasa, jonkalaisen voi kuka vaan teettää Hyvinkäälle samalla rahalla ja voi vielä enemmän hakea omia ratkaisujaan. Jos saisin nyt 1,3 miljoonaa talonostoon ja se olisi pakko käyttää, löytäisin kasoittain parempia vaihtoehtoja.

Vierailija
27/41 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ulkoapäin ei sitten ole kyllä niin hyvän näköinen kuin sisältä. Itse pidän enemmänkin maalaisromanttisista vanhoista, entisöidyistä omatkotitaloista, vanhoista kouluista tms.

Ymmärrän kyllä, että joku näitä uusiakin haluaa, mutta jos olisi valittava, niin meiluummin joku vanha iso puu-okt, kuin uusi iso kivitalo-okt.

Nätisti ja tyylillä kyllä sisustettu, vaikka en tuosta tyylistä kyllä itse perusta. Varmaan on käytetty ammattisisustajaa.

Vierailija
28/41 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli mieleen asuntomessujen esittelytalo:) Valkoinen sisustus on kyllä tyylikäs, mutta rajansa silläkin on. Tuo oli liian valkoinen. Sisustus kaipaa kipeästi muutakin väriä, ettei ole niin "sairaalamainen". Talo on kyllä muutoin ihana.

Vierailija
29/41 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut eihän toi talo nyt sinällään ollut mikään erikoinen, meidän naapurustossa tuollaisia (paljon hienompiakin) on vaikka kuinka.

Ja tuo on kyllä ylihinta HYVINKÄÄLTÄ, tästä Etelä-Espoosta MEREN ääreltä saa jopa puolella hintaa tuosta vastaavia tyylikkäitä asuntoja, ei nyt ihan noin paljon neliöitä, mutta riittävästi ´kuitenkin.

;Mutta Hyvinkään yleiseen asuntotasoon jonkin verran perehtyneenä, tuo on siellä varmaan TOSI LUXUSTA ja erikoista ja NÄHTÄVYYS.

Vierailija
30/41 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntonäyttöihin pitää varautua just niin, että kaikki henk.koht. tavarat otetaan pois, samoin kaikki muu irtotavara. Mahdolliset ostajat voivat sitten paremmin kuvitella omat huonkalunsa ja tavaransa sinne. Tämähän on asuntomyynnin perusstailausta.

Vierailija
31/41 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli ihmettelen näitä nykyisiä 'isoja' taloja, että neliöt hukataan tehokkaasti. Tosi vaikea on löytää hyvää taloa, jossa olisi 6 makuuhuonetta, vaikka isoja taloja on pilvin pimein.

Vierailija
32/41 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä rakentaa noin kallis talo tuollaiselle ankealle tontille.

Vierailija
33/41 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin yläkerran käytävästä tulee mieleen ihan joku virasto.

Vierailija
34/41 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunniteltu, vaikea hahmottaa kun ei ollut pohjakuvaa. Missähän ne neliöt on?? Tää on taas näitä 160m2 asuinpinta-alaa ja 400m2 "monikäyttöistä varastotilaa" Eihän tuolle tontille saa virallisesti rakentaakaan kuin n 240m2 joten hukka/varastotilaa on tajuttomasti. Ja siitä pitää sitten maksaa!!

t. 282m2 täyttä tavaraa.

Vierailija
35/41 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisi asua Hyvinkäällä. Kelatkaa, oikeasti. Minusta tuossa näkyy myös, että sisustettu on enemmän rahalla kuin tyylillä, persoonallinen ote puuttuu.

Vierailija
36/41 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lapsia niillä ei ainakaan ole.

Vierailija
38/41 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselee nimimerkki

meilläkin on valkoiset sohvat ja kolme lasta

Vierailija
39/41 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jotenkin kamalan kolkko. Ei yhtään kodikas...

Vierailija
40/41 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan tuollaista askeettisuutta ja selkeyttä ja tilaa.

Jos en voi saada vanhaa romanttista kartanoa lasikuisteineen, niin sitten tuollainen. Rahaa vain puuttuu...