Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenenkähän tämä 978314 (Etuovi) "Suomen tyylikkäin koti" on??

Vierailija
05.06.2008 |

.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurakuntatalo tai kurssikeskus mieleen. Ei voi mitään.. Eli en pidä.

Vierailija
2/41 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon samoja elementtejä kuin meilläkin ja meillä 3 alle 5 vuotiasta lasta. Eli löytyy niitä pelkistettyjä ja valkoisia koteja lapsiperheiltäkin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Museo tai joku. Kurssikeskus.

Vierailija
4/41 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitosmainen.

Vierailija
5/41 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on niillä ainakin yksi poika.

Tyylitajua ei saa rahalla. Rahaa niillä on, mutta muu jää uupumaan. Rouva perus vetyperoksidi blondi armottomine meikkeineen.. :D Siis armottomine.. Ei normaalia siistiä/tyylikästä, kuten ei mikään muukaan.. Mutta rahhoo on.

Ainakin ollut. Mielenkiinnolla odotan 2007 vuoden tilastoja..

Vierailija
6/41 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mieletön talo, harmi ettei ollut enempää kuvia. Kyllä taas näkee selvästi miten kateellisia ihmisiä täällä on, voin vannoa että tällä palstalla ei ole ainuttakaan joka ei tuota ottaisi jos vain saisi.

Mutta harvalla on varaa 1.29 miljoonan taloon, joten tuntuu paremmalta haukkua tyylittömäksi ja kolkoksi huonekalukaupaksi.

P.S. Oletteko koskaan kuulleet sisustuksesta? Sillä pystyy muuttamaan helposti koko asunnon ilmettä, jos vaan osaa sen taidon.

Vierailija
7/41 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta tuo asunto jo kertoo aika hyvästä tyylitajusta.

Vierailija
8/41 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta tuo asunto jo kertoo aika hyvästä tyylitajusta.

Vierailija
9/41 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakentamiseen mennyt varmaan se 290 000€.. Et ihan himppasen verran ilmaa hinnassa.. Miettikää nyt. HYVINKÄÄLLÄ.. Tolla hinnalla saa sitten jo merenranta töllii.. Ei kukaan maksa tosta tota hintaa!

Mietinkin et onks rahat loppu kun pitää myydä.. Jos niin upeen ovat tehneet, et ihan Suomen hienoin, ja nyt myydään. :/ Joku ei täsmää...

Vierailija
10/41 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän hyvinkäällä nyt raharikkaita on. Ois kiva tietää kenen kämppä, katoin eka että toi on hyvinkäänkylässä oleva talo, mut ei tainnutkaan olla.

Laakkosten kakkoskoti?

t: ex-hyvinkääläinen

Vierailija
11/41 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ITSEPUHDISTUVAT IKKUNAT!!!

Vierailija
12/41 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muahan "syytettiin" kateellisuudesta, ja mä kerroin kera faktojen, et ei ole syytä..

Sä taidatkin nyt kadehtia MUN tuloja..

Vierailija
13/41 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vuoden 2007 verotettavat tulot oli rapian alta 125 000€ !

Ei tarvii kadehtia. Paljoks sun tilille tuli rahaa..??? :)

Vierailija
14/41 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vuoden 2007 verotettavat tulot oli rapian alta 125 000€ !

Ei tarvii kadehtia. Paljoks sun tilille tuli rahaa..??? :)

Vierailija
15/41 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kyllä ihan liian kylmän ja steriilin oloinen kämppä. Sanon tämän ilman kateuden häivääkään.

Vierailija
16/41 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos asua meinaa.

Älytöntä pröystäilyä. En ottaisi vaikka annettaisiin. Siis ihan oikeasti. Vaikka joku tuota sanoi että jokainen ottaisi kiljuen vastaan. En kyllä minä. Tai jos annettaisiin niin myisin ja ostaisin sen unelmataloni...:)

Vierailija
17/41 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en asuttavakseni vaan myyntiin pistäisin myös. Tuo muistuttaa ulkoapäin ihan meidän pikkukunnan terveyskeskusta. Oiskohan sama arkkitehti...

Vierailija
18/41 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvalla on laittaa milliä talon ostoon ja jos on, todennäköisesti haluaa juuri oman tyylisen kodin, eikö jonkun toisen "tyyliä".

Vierailija
19/41 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi saanut olla vielä pelkistetympi. Mitään erityisen ylellisiä tai kalliita sisutusratkaisuja tai materiaaleja en havainnut.

Minusta ei ole hintansa väärtti ja Hyvinkäällä. Anteeksi nyt vaan, mutta en kyllä kadehdi ketään Hyvinkäällä asuvaa oli tulot mitä tahansa.

Vierailija
20/41 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et varmaan tienaa edes 25 000€ vuodessa..

Harvoin niitä niitä töllejä käteisellä maksetaan.. Mun tuloilla ton vois kuitenkin lunastaa.. Ja omaisuudestahan mä en puhunut mitään.. Ja toi on tosiaan VAAN mun vuosi tulo.. Siihen sitten mun miehen tulot päälle.. Että todellakin.. Mietis nyt vähän..