Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostetaan palsta: ilmoittajilta käytöstavat hukassa!

03.11.2005 |

En viitsi vastata enää yhteenkään ostetaan ilmoitukseen Vauvan nettikirpparilla, kun on ostajilta hyvät tavat hukassa.

Jos ilmoitat haluavasi ostaa jotain, niin muistathan vastata edes kahdella sanalla kaikkiin saamiisi tarjouksiin. Ja jos haluamasi tavara löytyi jo, niin poistathan ilmoituksen saman tien.

Olen viime viikkoina itse vastannut kolmeen eri ostetaan ilmoitukseen digikuvan kanssa ja yhteenkään en ole saanut vastausta. Tässä pari korrektia tapaa vastata jos ei ole kiinnostunut:

" Kiitos, mutta kaupat tuli jo tehtyä."

" Kiitos, mutta en ole kiinnostunut."

Jos et vastaa mitään, annat itsestäsi todella huonon kuvan!

t. Hämmentynyt, joka ei tee bisnestä lasten vanhoilla varusteilla, mutta haluaisi saada ne nurkista pois tilaa viemästä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti osa jättää vastaamatta, mutta joukossa on myös näitä " hyvien käytöstapojen" omaavia. Itse olen ilmoitellut tuolla Ostetaan palstalla ja rehellisesti sanon, että kaikkiin minulle tulleisiin myyntitarjouksiin olen vastannut. Joskus on kaupat syntyneet, joskus eivät ja syynkin olen aina kertonut, esim. jos hinta on ollut liian kova.

Vierailija
2/6 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tosin niin päin että myynnissä oli pari vauva-tuotetta. Monet pyysivät kuvaa ja niitä lähettelin. Sitten ei kuulu mitään. Voisi edes, kuten Hämmentynyt totesi, kahdella sanalla vastata että " ei kiitos" . Eipähän tarvisi odotella ja ihmetellä. Sitten kun osa vielä ilmottaa kuvan saatuaan: joo, oon kiinnostunut, millon voi tulla katsomaan. Ja sitten katoaa " jäljettömiin" ...

Huoh...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä lueskelen usein noita ostetaan-palstoja, tarjoan tavaroitani myyjille ja samoja kokemuksia kuin sinulla on ollut myös. nykyisin teenkin niin, että lähetän ensiksi lyhyen viestin tyyliin: minulla olisi tarjolla etsimäsi tuote, jos kiinnostaa ota yhteys niin lähetän tarkemmat tiedot ja digikuvan.

jos myyjä vastaa olevansa kiinnostunut niin sitten kirjoitan pidemmät lavertelut ja lähetän kuvan. mutta jos myyjästä ei kuulu mitään niin sitten ei harmita turhan takia nähty vaiva.

minuun kokemukseni mukaan täällä vauvan ostetaan-palstalla on enempi näitä ohareita tekeviä. babyidean kirpparilta http://www.babyidea.fi/phorum/index.php?f=11 löytyy myös vastaava palsta ja sen kautta olen saanut vauvan ja lastenvaatteita myytyä varsin hyvin, lähes kaikki yhteydenottoni ovat johtaneet kauppoihin!

Vierailija
4/6 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

p..pitkätossu:

jos myyjä vastaa olevansa kiinnostunut niin sitten kirjoitan pidemmät lavertelut ja lähetän kuvan. mutta jos myyjästä ei kuulu mitään niin sitten ei harmita turhan takia nähty vaiva.

Vierailija
5/6 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli osto- ilmoitus johon tuli vastaus sähköpostilla aamu seitsemältä.

Iltapäivällä kolmen- puoli neljän aikoihin puhelimeni soi, soittaja oli tämä samainen nainen joka oli aamulla minulle postia lähettänyt (jota en ollut vielä lukenut koska käyn netissä iltaisin).

Hän väitti lähettäneensä viestin edellisenä iltana ja kun kieltäydyin ostamasta häneltä tuotetta joka oli ylihintainen ikäänsä/kuntoonsa nähden hän alkoi haukkumaan minua siitä etten ollut vastannut hänen viestiinsä (joka oli tullut n.8h aikaisemmin ja jos olisin työssä käyvä ihminen en olisi siihen aikaan edes kotiin ehtinyt) että muutkin kyselleet tuotetta ym. Ja miksen ollut poistanut ilmoitusta ( kerroin hänelle saaneeni edellisenä iltana paremman tarjouksen uudemmasta ja muuten samasta tuotteesta)

No poistin ilmoitukseni illalla, kun sain varmistuksen siitä että saamani tarjous johtaa kauppoihin.

Vierailija
6/6 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että puolin ja toisin olisi syytä ilmoittaa myös, jos ei kiinnosta/tavara on jo myyty. Itse olen laittanut viestiin pyynnön vastauksesta juuri sen vuoksi, että joistakin ei kuvan saatuaan ole mitään kuulunut. MUTTA, vähän aikaa sitten minulle kävi niin, että sain ostoilmoitukseeni tarjouksen kuvan kera, mutta koko ei ollut hakemani. Yritin siitä pariin otteeseen vastausviestiä lähettää, mutta heti tuli vain ilmoitus ettei viestin toimitus osoitteeseen onnistu. Asia sitten jäi siihen. Eli joskus voi olla kyllä ihan tuollainenkin syy, miksi vastausta ei saa.