Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkuvauvan äiti baarissa.

Vierailija
28.08.2011 |

Olin eilen viihteellä ja vastaan siellä tuli tuttu nainen. Sai vauvan alkukesätä. On se kumma kun nykyään on niin kiire ryyppäämään. Hyvä, että synnäritä ehtii kotiutua kun pitää jo baanalle päästä.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö se isi saa hoitaa vauvaa?

Vierailija
2/38 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen päätä itse mitä tekee! ja KYLLÄ äidilläkin on oikeus käydä ulkona, myös pikkuvauvojen äideillä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on vaan jotenkin outoa.

Vierailija
4/38 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen viihteellä ja vastaan siellä tuli tuttu nainen. Sai vauvan alkukesätä. On se kumma kun nykyään on niin kiire ryyppäämään. Hyvä, että synnäritä ehtii kotiutua kun pitää jo baanalle päästä.

On se sitten kiva kun viihteelläkin ehtii tuomitsemaan muita.Näin muuten kanssa baarissa isän joka sai alkukesästä vauvan.

On se kumma kun pitää päästä heti ryyppään kun vauva syntyy.huoh.

Vierailija
5/38 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, mua ärsyttää tollaset jeesustelijat! Miksei muutaman kuukauden ikäisen vauvan äiti saisi käydä viihteellä?

Vierailija
6/38 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kertaa, vaikka minulla onkin pieni vauva! Ensimmäisen kerran kävin, kun poika oli 2kk. Oli todella vapauttavaa päästä hetkeksi näkemään ystäviäni, joiden knassa en ollut voinut käydä ulkona hyvin pitkään aikaan. Koko ajan oli pieni ikävä vauvaa, mutta sekin vaan sellaista "hyvää ikävää". Tiesin, että isi kyllä pärjää vauvan ja pulloruokinnan kanssa kotona.

Minusta pienten vauvojen äitien pitää saada käydä ulkona tuulettumassa, ihan siinä missä muutkin. En leimaisi heitä heti vastuuttomiksi, vaan tuo on mielestäni ihan normaalia sosiaalista elämää. Miehenikin pitää siitä, kun saa olla kotona ihan vaan poikien kesken :)

Vierailija
7/38 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ei sitten voi luopua omista menoistaan vauvansa takia.

Yksi nuori äiti lähti lenkkeilemään seuraavana päivänä kotiutumisesta synnäriltä.

Eikö vauva sitten tullutkaan sopivaan aikaan, kun itsekkyys nostaa päätään.

Vierailija
8/38 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap on toipunut kamalasta järkytyksestä?

Vierailija
9/38 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit ei täysimetä, tai imetä ollenkaan, jolloin on vapaampi lähtemään ooska iskäkin voi hoitaa ruokintapuolen.

Mutta joo, en itsekään kaipaa baarielämää, toisaalta ymmärrän että äidinkin on päästävä välillä tuulettumaan, toiset tuulettuu baarissa toiset vaikkapa hölkkälenkillä.

Vierailija
10/38 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nuori äiti lähti lenkkeilemään seuraavana päivänä kotiutumisesta synnäriltä.

että oikein lenkille läksi, kamalaa! :D

Vierailija
11/38 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän aika monta, jotka:

-ovat menneet töihin heti vauvan synnyttyä ja tehneet täyttä päivää.

-ovat ryypänneet vauvan syntymän kunniaksi ja muutoinkin käyneet viihteellä kuukausittain vauvan syntymästä lähtien.

-harrastaneet edellämainittujen lisäksi useamman kerran viikossa.

-lähteneet risteilylle/ulkomaan matkalle vauvan ollessa pari viikkoinen.

Niin, mutta nuohan ovatkin olleet miehiä. Se tekee asiasta hyväksyttävää. Miehet saavat jatkaa elämäänsä samaan tyyliin kuin ennen lapsia, mutta äidin tulee muuttaa elämänsä täysin ja viettää kaikki aikansa vauvassa kiinni. Edes kauppaan ei saa lähteä ilman vauvaa, ei vaikka vauva nukkuisi sen aikaa.

Vierailija
12/38 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät äidit aina jonnekin pienenkin vauvan luota, että isä saa olla hetken aikaa ihan kahdestaan vauvan kanssa. Se on hänellekin tärkeää - ihastella ja ihmetellä omaa lastaan ilman että äiti on läsnä. Ja jokaiselle äidille tekee hyvää saada vähän liikuntaa ja nähdä ystäviään ilman vauvaa, ihan alusta asti.

Vierailija
13/38 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti lenkille? Seuraavana päivänä synnytyksestä? En voi mitenkään ymmrtää enkä hyväksyä! Itse olen luopunut kaikista harrastuksistani perheeni takia ja luovuin myös työstäni merkkituotekaupassa perheeni takia.Oikea työni on pitää koti ja puutarha kaikissa tilanteissa siistinä ja nättinä ja aina jotakin tuoretta ja hyvää tarjottavaa vieraiden varalle. Ja tietysti mieheni täytyy saada myös herkullinen päivällinen kun hän tulee kotiin työstään.

Olen ollut nyt melkein 30 vuotta kotiäitinä ja nyt tällä hetkellä kotiisoäitinä. On kätevää kun olen koko ajan valmiudessa ottamaan tyttäreni lapset meille hoitoon. Hänellä kun on tärkeä työ joka vie paljon aikaa.

Vierailija
14/38 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin mieheni kanssa kaksin kaljalla, kun synnytyksestä oli kulunut viikko ja vauva oli vielä sairaalassa!!

Vierailija
15/38 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki yhdessä: LS-ilmo! Ls-ilmo! Ls-ilmo!!!!! Eikun oikeen tunteella nyt!!!

Vierailija
16/38 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempansa olivat häissä, ja hain vauvan sieltä alkuillasta ja sanoin vielä vanhemmille, että voin kyllä hoitaa yön, nukkukaa rauhassa sit kun tuutte.

Vauva oli hyvässä hoidossa yön, sai ruokaa ja hoivaa ja heräsi aamulla hyväntuulisena. Tuskinpa tuolle traumoja jäi.

Vierailija
17/38 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän toi nyt ole mitään! Mun yksi ystävä kuitenkin helmikuussa sai vauvan, ja siitä lähtien vauva on ollut jokaisena v-loppuna (ei ihan ensimmäisenä, mutta muina) hoidossa, kun isukki ja äippä tarvii omaa aikaa. Sekin nainen vinku sitä vauvaa ties vaik kuinka monta vuotta, mutta mites kävikään kun sai sen. Ei kiinnosta lapsenhoito ei.

Vierailija
18/38 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nr. 15 kirjoituksessa näkee sen eron. Nämä muut menijät minusta ihan ok ja normaalia.

Vierailija
19/38 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mielenkiinnosta kyselen, missäpäin maailmaa tämä tapahtui? Itse sain alkukesästä vauvan, ja olin eilen 'viihteellä' ensimäistä kertaa lapsen syntymän jälkeen. Mietin että olinkohan minä tuo otsikon pikkuvauvan äiti :D

Vierailija
20/38 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..joka lähti ryyppäämään SAMANA PÄIVÄNÄ kun heidän perheeseen oli syntynyt vauva!!!

Ainiin, eihän tämä herätä mitään ihmetystä....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi