Naapurin koiralla meneillään eroon eroahdistuksesta -koulutus!
Tuli lappu postilaatikkoon, jossa naapurit selostavat a4:n verran koiransa eroahdistuksesta eroon -koulutuksesta.
Koulutus on jatkunut nyt kolme kuukautta kuulemma ja seuraava vaihe on, että koira viedään päivisin pihalle koiratarhaan, eikä omistajaperhe kiinnitä siihen mitään huomiota.
Lapun pointti naapureille oli, että koira todennäköisesti tulee räksyttämään piha-aitauksessaan seuraavan parin kolmen viikon ajan.
Mitä tästä pitäisi ajatella? Vähän naurattaa ja samalla olen hämmentynyt tuosta piiiiitkästä selostuksesta koiran eroahdistustilanteesta.
Muilla vastaavia lappusia tullut postiluukusta?
Kommentit (6)
kiva, että huomioivat teidät naapurit asian suhteen, mutta en ehkä jaksaisi A4 kirjoittaa asiasta. Kuitenkin tiedätte, miksi mahdollisesti koira räksyttää seuraavien viikkojen aikana.
Jos kerta naurattaa.
Minusta tuo asiallista ja hienoa, että kertovat koulutuksestaan. :)
Minä en sietäisi rakin räksytystä aitauksessa paria päivääkään, ja tuollaisella lapulla pyyhkisin perseeni ja työntäisin takaisin naapurin postilaatikkoon.
Minä en sietäisi rakin räksytystä aitauksessa paria päivääkään, ja tuollaisella lapulla pyyhkisin perseeni ja työntäisin takaisin naapurin postilaatikkoon.
asia niin osuvasti ilmaistaan: "Njän njän njän njän NJÄN njän jnää."
nauraisin minäkin, jos saisin naapurin piskiä koskevan A4-paperin postilaatikkoon.
Mutta tämä on just tätä idioottikoiranomistajien touhua - koira rinnastetaan ihmiseen, vaikka tosiasiassa naapureita kiinnostaa vaan se, että rakki pitää turpansa kiinni.
nyt ole parempi, että he tiedottavat teille, mistä syystä koira mölyää? Sillä koulutuksella kun on varmasti tarkoitus vähentää mölyn määrää tulevaisuudessa.