Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis täh? Toi Kiinteistö-Kaisahan on ihan ok tyyppi kaikin puolin

Vierailija
27.08.2011 |

Itsevarma, naisellinen, iloinen, mukavan oloinen. Miten jollain voi olla tuosta jotenkin hirveän negatiivista sanottavaa? En ymmärrä! Kateus? Oletteko itse ihan harmaavarpusia luonteelta ja ulkonäöltä vai mikä on?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nimenomaan se kateus. Tuo daami osaa nauttia elämästään täysillä annoksilla eikä säästele. Kuolee varmasti tyytyväisempänä kuin suurin osa meistä, jotka elävät elämäänsä säästöliekillä.

Vierailija
2/4 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisahan on ihan hyvä tyyppi! Juttu luistaa, itseluottamusta piisaa, ja ulkonäköä sekä sen eteen yrittämistäkin enemmän kuin av- mammalla. Ja sekös av-mammaa riepoo.

Täällä, kuten Suomessa yleensä, vallitsee negatiivinen kateus. "Sviddu tolla on tollasta ja mulla ei, ei saa tollakaan svidun idiootilla olla." Ei pääse pitkälle tuolla asenteella!

Katsokaas kun kannattaisi omata sitä positiivista kateutta: "Tuolla on, niin ehkä minullakin voisi joku päivä olla".

Mutta ei. Tätä ei av- mamma ymmärrä, vaan provosoituu ja svittuuntuu aina kun kuulee, että jollakin saattaa mennä paremmin. Ja ärsyttää ihan kamalsti, kun Kaisa sanoo TV:ssä, että "On ihan sairaan kallista olla minä".

Ihan meinaa mamma pakahtua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin hirmuisen nariseva puhe. Mutta jokaisesta meistä joku "vika" löytynee.

Vierailija
4/4 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiintoinen ohjelma, pätevä ja työstään selvästi nauttiva nainen. En provosoitunut mistään -oliko tarkoitus?

Ainoa mikä pisti silmään oli, että niin huolitellun näköisen tyttären poitsukaverilla oli aivan kamala tukka! Mutta sekin oli oikeastaan positiivista, ettei heillekään ulkonäkö kaikkea merkitse. Joku lipevä liivi-solmiotyyppi olisi ehkä paremmin istunut tyyliin.