Mitä miehesi tekee, jos itket hänen vuokseen?
Tämä kysymys niille, joiden mies on saanut itkemään.
Mun mieheni joko jättää mut kokonaan huomiotta tai alkaa sättiä ja syyllistää.
Kommentit (25)
En kauheasti itkeskele, joskus kylla vahan aikaa. Mutta olemme mieheni kanssa aina yrittaneet yhdessa loytaa ratkaisun hanen ongelmiinsa.
Jos näkee, niin tulee halaamaan, vaikka kiellän häntä koskemasta. Vihaan itkemistä ja yleensä se että joku tulee halaamaan/koskee "myötätuntoisesti" saa minut itkemään lisää. Saan koottua itseni paremmin kasaan jos saan hetken rauhoittua ilman turhaa lääppimistä. (En kyllä tykkää halailusta muutoinkaan)
Mutta yleensä hän on töissä sitten jos ne kyyneleet tirautan. Jos itken, en itke mielelläni kenenkään nähden. Koska itkeminen on sieltä ja syvältä, en myöskään tosiaan halua tehdä sitä kenenkään nähden.
Jos kyynelneste ei olisi silmille tärkeää, poltatuttaisin kyynelkanavani kiinni. Niin paljon vihaan vollottamista.
No ei sen puoleen, en osaa toimia jos joku itkee minun nähden. Minusta se on todella kiusallista.
Ja kasvoin vielä perheessä jossa kaikki näyttivät tunteensa avoimesti, isäkin itki nähtemme jne. Minua aina kannustettiin avoimeen tunteiden näyttämiseen, mutta silti olen tälläinen, ja olenkin sisaruksista ainoa, joka jolla on tämä suhtautuminen itkemiseen.
Mies on kyllä empaattinen jne. mutta minä olen ilmeisesti tunnekylmä narttu.
Kun en ole joutunut itkemään hänen takia. 6v. ollaan oltu yhdessä. Muuten itken helposti, vaikka elokuvaa katsoessa, eipä hän silloåin sano muuta kuin Voi sua...
vaan vihaavat sitä ja suuttuuvat siitä lisää ja pilkkaavat itkijää, sillä sellainen on poikien ja miesten maailma että itkijää pilkataan.
Eivät he sitä tahallaan tee, mutta he kun on kasvatettu että itkeä ei saa sukupolvi sukupolven jälkeen.