Nyt saa riittää tää elämä tälleen
Mä en jaksa. Mies ei jaksa. Lapsetkaan ei ole onnellisia kai? Mies joutuu töiden vuoksi olemaan koko ajan poissa kotoa välillä päiviä ja välillä viikko tai ylikin. Mä olen ihan loppu omassa työssä. Meillä on 3 lasta, kaikki aika pieniä. Lapset ei näe isäänsä ja äiti on melkeen aina väsynyt.
Ei jakseta enää. Päätettiin tällä viikolla että myydään tää paritalokämppä pois ja muutetaan maalle. Ellei se saa etänä tehdä töitä nykyisellä niin se perustaa oman firman ja työllistää itsensä. Sen työ on sellainen että on mahdollista. Mä jään kotiin noiden pikkuisten kanssa. Saavat kasvaa rauhassa.
Kannustakaa meitä! Antakaa vinkkejä! Vertaiskokemuksia? Blogeja tai juttuja netissä?
Helpottaa jo nyt.
Kommentit (5)
Tsemppiä teille!
Tuohan olisi ihanne tilanne asua maalla olla lasten kanssa kotona ja miehellä oma yritys.
Maalle muutto antaa paljon erilaisia mahdollisuuksia :)
ettei. Ja jos menee pieleen, niin pääseehän sinne paritaloelämään takaisin ;)
Ihmisen pitää uskaltaa toteuttaa unelmiaan ja hankkia hyvä elämä, jos siihen itse voi vaikuttaa.
olet uskaltanut muuttaa suunnan elämässäsi. Itsekin valitsen aina mielummin perheen kuin suuret ansiot. Ei ole kaduttanut.
luettavaksi ! Yhden oven kun suljet, toinen aukeaa.
Mä oon elämässäni tehnyt tähän saakka ton lehtijutun mukaan, eli ei tarvitsisi paljon tälläkään hetkellä katua. Tosin läheistensä kanssa ei kai koskaan voi liikaa aikaansa viettää ?
http://www.mtv3.fi/helmi/kuudesaisti/artikkeli.shtml/2011/08/1377836/sa…
Pärjäätkö sä maalla?