Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

GFG - dieetti & Sperma

Vierailija
27.08.2011 |

Kuinka paljon spermassa on kaloreita?

Olen noudattanut tunnollisesti GFG:n ohjelmaa koko viikon ja nyt pelkään pilanneeni kaiken. Otin mieheltäni eilen suihin, loppuun asti. Eli nielin.

Kuinka paljon spermassa on kaloreita!???

Harmittaa, jos tuo on lipsumista! Olen katsonut kaikki Jutan & Bullin jutut ja tykkään tuosta ohjelmasta tosi paljon.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan siitä, millainen satsi tuli...yleensä vaan teelusikallinen... niin ei montaa kilokaria varmaan tuu

Vierailija
2/8 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että dieettiä pitää noudattaa kirjaimellisesti! Tuo on soveltamista ja saattaa pilata koko homman.

Ehkä sinuna kuitenkin laittaisin tän kysymyksen vielä gfg-keskustelupalstalle, niin saat vasrmasti asiantuntevan vastauksen lipsumisesi vakavuudesta. Itseäsi saat syyttää jos sun dieetti menee pieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei... oikeasti! Kuinka paljon siinä on kaloreita?

En viitsi laittaa gfg:n keskustelupalstalla, kun siellä on tuosta soveltamisesta niin paljon muutenkin.

Jos tuo olisi pieni lipsuminen.

Vierailija
4/8 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei jaksa nyt lähteä mukaan

Vierailija
5/8 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon spermassa on kaloreita?

Olen noudattanut tunnollisesti GFG:n ohjelmaa koko viikon ja nyt pelkään pilanneeni kaiken. Otin mieheltäni eilen suihin, loppuun asti. Eli nielin.

Kuinka paljon spermassa on kaloreita!???

Harmittaa, jos tuo on lipsumista! Olen katsonut kaikki Jutan & Bullin jutut ja tykkään tuosta ohjelmasta tosi paljon.

Vierailija
6/8 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on pääosin proteiinia, eli sopii karpeille ainakin.

Vierailija
7/8 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sperma itsessään on ravinteikasta ainetta, joka sisältää noin 30 ainesosaa ja sitä jopa suositellaan naisille nieltäväksi etenkin raskauden aikana. Joidenkin tutkimuksen mukaan odottavan äidin nielemä sperma saattaa ehkäistä raskausmyrkytystä ja vaikuttaa suotuisasti immuunijärjestelmään. Sperma sisältää hivenaineita, kuten sinkkiä, seleeniä, fosforia ja kaliumia. Lisäksi siitä löytyy C-vitamiinia, B12-vitamiinia, kalsiumia ja magnesiumia sekä sokereita, steroideja, entsyymejä ja aminohappoja. Näiden aineiden tehtävänä on ravita ja suojella siittiöitä naisen elimistössä. Sperma on enneminkin vitamiinipommi kuin kaloripommi, sillä energiaa yksi siemensyöksy sisältää keskimäärin vain 10-15 kaloria.

Vierailija
8/8 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota voisi vetää joka aamu!