Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pelkää menneitä?

Vierailija
27.08.2011 |

Meillä on perheenlisäys tarkotuksena ja yritys päällä. Eilen mies kuitenkin illalla avautui erikoisesta aiheesta: pitäisi kuulemma sopia entisten tyttökaverien kanssa ennen kuin lapsi tulee maailmaan. Olin itse vähän hämilläni, kun ei hän koskaan ole puhunut mitään eksistään enkä ole sitten kysellytkään. Tiedustelin mieheltäni, että piruakos se nyt entisille kuuluu jos me saadaan lapsi, ollaan yhdessä oltu viisi vuotta. Hän vain vastasi, "ettei tule sitten mitään noloja tilanteita kun mennään sen panssarivaunun kanssa". (Tarkoittaa siis lastenvaunuja).

Yritin tietenkin kaivella aihetta, että onko nyt jotain mitä minun kuuluisi tietää, mutta hän alkoi hermostumaan aiheesta. Ainoa vastaus oli, että "heki tietäisivät, että olen nyt kunnon ihminen, enkä samanlainen kuin ennen eikä minua tartte vältellä. Voisi norlaalisti keskustella mitä vauvalle kuuluu jne.". Miehen menneisyyden tiedän kyllä, ainakin luulen tietäväni. Ei ole mikään hirvein mahdollinen, vaikka alkoholia onkin kulunut silloin ennen minua.

Onko tämä jotain kolmenkympin kriisiä vai liittyykö tämä oikeasti lapsen saamiseen? Saanko sitten kadulla vaunuja pukatessa pelätä että eksät hyökkäävät yhtäkkiä kimppuun:D Itse en tiedä heitä nimeltä enkä ulkonäöltä eikä tähän asti kauheasti ole kiinnostanutkaan, eksät ovat eksiä yleensä syystä. Yritin ehdottaa, että ottais heihin yhteyttä vaikka facen kautta jos asia vaivaa, mutta sitten hän jo melkein suuttui.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itelle tuli heti sellanen tunne, että näinköhän ei olisi ensimmäinen kerta, kun olisi isäksi tulossa?

Eli joku entinen tyttöystävä tehnyt abortin "vastoin tahtoaan", koska miehesi ei ole juuri silloin halunnut lapsia, tai sanonut, että ei ikinä tahdo lapsia.

Josko tosiaan kaikille sanonut, ettei koskaan tahdo lapsia, vaikka joku entinen olisi kovasti miehesi kanssa niitä halunnut tehdä?

Jollain tavalla saan käsityksen, että miehesi ajattelee teidän yhteisen lapsen loukkaavan jotain entistä, erikoista, mutta joku muu syyhän siihen on oltava, kuin vaan se, ettei tule noloja tilanteita? Mitä ihmettä sekin tarkottaa, mitä noloa siinä on, jos toisella on lapsi?

Ja mitä ihmettä se edes kuuluu niille exille, luulis niidenkin tietävän, että ihmiset muuttuu ja kasvaa- jotkut jopa aikuisiksi.

Ihan, kun miehes salais jotain. Te kuitenkin olette olleet monta vuotta yhdessä, ei silloin KENENKÄÄN pitäisi enää ajatella exiä, millään tavalla.

Pakko sanoa, mut jos mun mies ois sanonu, etä pitää ensin keskustella exien kanssa, meidän lapsen tulosta, niin oisin kyllä viskannu koko ukon pihalle ja raivostunu suunnattomasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi